استکبار جهانی زبان قدرت را خوب می فهمد


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822832

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه استکبار جهانی زبان قدرت را می فهمد، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نور چشم مستضعفان و خار چشم ظالمان جهان است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در مراسم رژه 29 فروردین به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در بلوار پاسداران و نزدیک بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار شد، گفت: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با امام ملت و مردم بیعت کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حمایت ارتش از مردم در برهه حساس و سرنوشت ساز و پاسداری از میهن اسلامی، افزود: پیروزی این آزمون های بزرگ گذشته و امروز در جهان می درخشد. آزادی و جمهوری اسلامی.

او می گوید: «مرگ برای افراد ضعیف طبیعی است و هر فرد قوی ابتدا ضعیف است و سپس می میرد. و از 200 سال پیش که استعمار به این منطقه رسید و از آنچه در دوران مدرن می بینید، حمله به کشورها و ویران کردن شهرها و آواره کردن و کشتار مردم است.

آیت الله عبادی با اشاره به جنایات بی حد و حصر استکبار در کشورهای مختلف منطقه تاکید کرد: اما با همه جهل خود زبان قدرت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را با حمایت همه مردم جهان می فهمند. دنیا برای قوت «به تو نیست که نایب امام زمان (عج) می گوید من این دست و دست را می بوسم.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: شما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نور چشمان مستضعفان و خار چشمان ظالمان در سراسر جهان هستید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید