دشمن فقط زبان زور را می فهمد/ بربریت اروپا بدترین بلای بشریت است


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898985

آیت الله عبادی با بیان اینکه سیاست و فرهنگ حاکم بر اروپا وحشیانه است، اظهار داشت: دشمن فقط زبان زور را می فهمد و بر اساس آیات قرآن در جایی که مردم به هم می ریزند و می خواهند اوضاع را به هم بزنند، استفاده از قدرت موثر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقآیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اظهار داشت: بشریت باید روزی در مسیر تکامل به هدف خود برسد در حالی که موانعی وجود دارد.

نماینده فقهای خراسان جنوبی با بیان اینکه تمدن به معنای واقعی آن در قالب دین به معنای واقعی آن قابل دستیابی است، افزود: همه انبیای الهی با دلیل و دلیل آمده اند چرا که اینها ابزار کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر کار انسانی در هر حال شرط است، علم کافی است. وی ادامه داد: همه هستی قانون است بنابراین انسان باید راه درستی را طی کند تا با قانون به تمدن برسد و اینها ریشه طبیعی دارند چرا که انسان در آفرینش مدنی طبیعت است همانطور که دین انسان بر اساس فطرت اوست.

آیت الله عبادی ادامه داد: یکی از موانع بزرگی که راه بشریت را بسته است، اروپاست، متأسفانه در حالی که در همه جای دنیا آدم های خوبی هستند، آنچه بر اروپا حاکم است توحش است و ربطی به زمان حال ندارد. دوران تاریخی، سیاست و فرهنگ آنها وحشیانه بود.

امام جمعه بیرجند گفت: نمونه ای از سبعیت آرپی ها زمان جنگ های صلیبی است که اسیران را در روغن زیتون می جوشاندند و فساد را توسعه می دادند و برای جامعه مسلمانان اندلس در 700 سال پیش سیاست فساد جامعه را دنبال می کردند. شکست دادن جامعه ای که بدترین است طاعون برای یک تمدن مناسب است.

وی با بیان اینکه متأسفانه آنها بدترین بلای بشریت از 400 سال پیش است که به عنوان استعمار وارد دنیا شدند، افزود: جنایاتی که اروپایی ها در خاک قاره آمریکا مرتکب شدند نمونه دیگری از این وحشیگری اروپایی هاست که کشتار کردند. حدود 60 میلیون نفر، بومیان آن منطقه را سلاخی کردند و ایالات متحده آمریکا را روی قبر آنها ساختند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی کشف گورهای دسته جمعی کودکان را یکی دیگر از جنایت های اروپایی ها عنوان کرد و افزود: آنچه به عنوان دین و مذهب دارند خرافه است و علما را به جرم علم سوزاندند، آیا توحشی بالاتر از این وجود دارد. از این؟؟

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه این جنایتکاران اروپایی دنیا را می سوزانند، گفت: 200 سال پیش که به آسیا و خاورمیانه آمدند با مردم این کشورها چه کردند؟ فرد پست و معتاد و کل فرهنگ این جامعه را زیر چکمه های خود له کرد.

وی در ادامه به کشتار میلیون‌ها ایرانی با اسلحه و گرسنگی توسط متفقین اشاره کرد و افزود: بسیار جالب است که این وحشی‌ها جنگ جهانی اول و دوم را شروع کردند و سپس هولوکاست کردند که در آن 6 میلیون یهودی به دست نیروهای متفقین کشته شدند. نازی ها در آلمان سوزانده شدند و قانونی تصویب کردند که اگر کسی شک داشت آنها را زندانی و شکنجه می کرد.

امام جمعه بیرجند تصریح می کند: بر اساس این دروغ و غرامت کشتار یهودیان صهیونیست، باید در قبال جمعیت بدون جمعیت (فلسطین) سرزمینی بدون جمعیت به آنها داده شود، در حالی که هیچ دروغی بزرگتر از این نیست که فلسطین بدون جمعیت است. و 80 سال است که به همین بهانه مردم فلسطین را می کشند و آواره می کنند.

آیت الله عبادی افزود: امروز هم به دلیل تفکر غربی مشکلاتی داریم که متأسفانه مزدوران دانسته و ندانسته همواره چرخ دنده رشد و توسعه کشور می شوند و در هر شرایطی بهانه ای می یابند تا مشکلات اصلی را فراموش کنند و جای اصلی را بگیرند. چالش ها و مسائل.

وی همچنین گفت: امام خمینی (ره) با بصیرت رهبر فرزانه حکیم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که شاخ این غول دیوانه و وحشی را شکست و امروز به برکت شما مظلومان دنیا احساس حمایت می کنند .

امام جمعه بیرجند یادآور شد: بعد از جنگ جهانی دوم، آمریکا در 50 کشور دخالت قانونی کرد و 80 سال فلسطین را اشغال کرد و می فهمد که بر اساس آیات قرآن که مردم تخلف می کنند و می خواهند شرایط را زیر پا بگذارند، استفاده از … نیرو موثر است .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید