امیدواریم شاهد هیچگونه زبان زور و تهدید در منطقه قفقاز جنوبی نباشیم

امیرعبداللهیان در نشست خبری پس از نشست گروه موسوم به ۳+۳:

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به شعار صلح و پیشرفت در قفقاز جنوبی در نشست فرمت ۳+۳، تاکید کرد: امیدوارم در آینده شاهد هیچگونه تهدید و به کارگیری زبان زور در منطقه قفقاز جنوبی نباشیم.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری موج، حسین امیرعبداللهیان شامگاه دوشنبه در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی درباره نشست موسوم ۳+۳ گفت: نخستین نشست فرمت ۳+۳ با تمرکز بر موضوع منازعه در قفقاز جنوبی در سطح معاونان وزارت خارجه در روسیه و امروز در سطح وزیران در تهران برگزار شد.

وی افزود: امیدواریم در ادامه برگزاری آن، شاهد حضور کشور دوست گرجستان هم باشیم و نشست بعد توافق شد در ترکیه انجام شود.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: اینکه همزمان با تحولات در غزه و تجاوزات مستمر رژیم جعلی صهیونیستی ابن نشست برگزار می شود دو پیام دارد، اول اینکه برای پرداختن و تمرکز بیشتر و دوجانبه در سطح وزرا و فرصت دیدار با رئیس جمهور محترم استفاده کردیم و راهکار جدی برای توقف جدی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و متوقف کردن اقدامات برای کوچ اجباری مردم غزه و کمک رسانی به آنان را همراه داشته باشیم.

رییس دستگاه دیپلماسی اذعان کرد: ایران در اوج بحران در غرب آسیا، نسبت به مسأله قفقاز توجه دارد.

وزیر امور خارجه با اشاره به شعار صلح و پیشرفت در قفقاز جنوبی تاکید کرد: امیدوارم در آینده شاهد هیچگونه تهدید و به کارگیری زبان زور در منطقه قفقاز جنوبی نباشیم


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید