استفاده چرخشی از بازیکنان استراتژی ماست/امیدواریم مجبور نباشیم از تاکتیک های بازی قدرتی استفاده کنیم


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900802

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تاکنون در این مسابقات از حریف عقب نبوده ایم و امیدوارم در آینده مجبور به استفاده از تاکتیک های پاورپلی نباشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پیروزی شب گذشته مقابل لبنان در جام ملت های آسیا 2022 گفت: رابطه خوب در تیم ما باعث شد در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تقریباً شکست نخوریم. استفاده چرخشی از بازیکنان استراتژی ما است، ما به بازیکنانمان نیاز داشتیم تا برای مرحله یک چهارم نهایی آماده باشند.

وی درباره پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها گفت: از نتیجه خوشحالم. با 10 بازیکن جدید به زمان نیاز داریم تا سازگار شویم. من رابطه خاصی با بازیکنان دارم و فقط به فوتسال و سرمربی محدود نمی شود. من با بازیکنان دوست هستم.

شمسایی درباره عدم استفاده از سیستم پاور پلی گفت: پاور پلی 2 بار استفاده می شود; اولاً داشتن توپ و ثانیاً اگر تیم از حریف عقب باشد، در این صورت خطر استفاده از این تاکتیک برای گلزنی را داریم. تاکنون در این بازی ها از حریف عقب نیفتاده ایم و امیدوارم در آینده مجبور به استفاده از این تاکتیک نباشیم.

بالاخره سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص گل مسلم اولاداغ آباد گفت: منتظر گلزنی او بودیم اما او همیشه مشغول کمک به تیم است. بالاخره امروز بیش از یک بار گلزنی او را دیدیم که مایه دلگرمی است.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید