هرجا پرسپولیس – سپاهان را معرفی می کنیم قبول نمی کنند / می خواهند ما را مجبور کنند بدون تماشاگر بازی کنیم.


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837691

با تساوی مقابل ذوب آهن کارمان برای قهرمانی سخت شد

معاون ورزشی پرسپولیس گفت: اینکه تماشاگران نمی خواهند در دیدار مقابل سپاهان حضور داشته باشند از نظر من اشتباه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی معاون ورزشی پرسپولیس در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: چند روزی است که هرجا معرفی می کنیم استان را مقصر می دانند و قبول نمی کنند. نمی دانیم چرا این شهرها پذیرفته نمی شوند. اول از مشهد یاد کردیم که می گفتند بی تماشاگر است. سیرجان را انتخاب کردیم که گفتند تامین استانشان اجازه بازی به آنها نمی دهد. انزلی را معرفی کردیم که به بهانه تامین مجدد استان است. ورزشگاه یادگار تبریز به ما پیشنهاد شد که باز هم نتوانستیم.

وی ادامه داد: اینکه تماشاگران نمی خواهند در این دیدار حضور داشته باشند از نظر من اشتباه است. ما مرتکب تخلفی نشدیم که الان در زمین بی طرف بازی می کنیم، اما اگر قبول کرده ایم در جمله ای که برایمان آمده، نوشته در زمین خنثی است نه بدون تماشاگر. ما به هواداران نیاز داریم. آنها ما را تشویق می کنند. آنها می خواهند کاری کنند که ما بدون تماشاگر بازی کنیم.

محمدی تصریح کرد: وظیفه ما هماهنگی تامین استان نیست. باید شهر میزبان را معرفی کنیم. دیشب پیگیر این کار بودیم و آخرین گفتگویی که با حیدر بهاروند داشتیم، شهرهای مذکور را اعلام کردیم و دیگر نباید برای پیگیری آن تلاش کنیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: بچه های دفتر باشگاه تاکنون چهار بار هتل رزرو کرده اند. امروز با سهیل مهدی صحبت کردیم و به او گفتیم که در تبریز بازی می کنیم، او با ما ملاقات کرد و گفت الان در حال هماهنگی با استان هستم و بعد شنیدم که می گوید نمی دانم.

وی تاکید کرد: من شخصا با او صحبت کردم اما در خبرها می خوانیم که رزومه ولایت را قبول ندارد. رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی نیز گفت به دلیل سفر رئیس جمهور به این شهرستان نمی توانیم اجازه بازی دهیم. دوستان سازمان لیگ و هواداران بدانند که ما کم نکردیم.

وی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: انصافا سخت است اما در 4 مسابقه آینده با تمام توان به میدان خواهیم رفت. با تساوی مقابل ذوب آهن کار ما در فوتبال سخت شد. بچه ها و کارکنان با تمام انگیزه تمرین می کنند، اما اینها اتفاقات فوتبالی است. یکسری مشکلات قضایی وجود دارد. آفساید اشتباه می تواند نتیجه مسابقه را تغییر دهد.

محمدی درباره مصدومیت وحید امیری نیز گفت: در حال حاضر با پزشک تیم صحبت می کنم. همه تمام تلاش خود را کردند تا به محض ورود سوار هواپیما شوند و درمان خود را آغاز کنند. درد کمرش برگشته است و امیدواریم هر چه زودتر به شرایط عالی خود بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید