آنها در زمین مقابل ما بازی نکردند و می خواهند بازی را از زمین خارج کنند، من و بازیکنانم فقط روی مسابقات تمرکز می کنیم.


ساعت: 21:03
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820460

من از باشگاه خواستم که بیانیه نویسی را متوقف کند

سرمربی استقلال گفت: آنها حریف ما در زمین نبودند و می خواهند بازی را از زمین خارج کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت: قبل از هر چیز به بازیکنان خوب و هواداران تیم فوتبال استقلال تبریک می گویم. ابتدا درگذشت آقای بیتولا هندان، روزنامه نگار خوب مستقل را به جامعه ورزش و خبرنگاران محترم تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: معتقدم در 24 هفته گذشته استقلالی ها شکست نخورده اند، حریف استقلال در زمین حضور نداشته و حالا می خواهند بازی را از زمین خارج کنند. بنابراین با بازیکنانم صحبت کردم و از آنها خواستم که تا پایان فصل مصاحبه داوری و سوالات دیگر انجام ندهند و روی مسابقات تمرکز کنند تا خدای ناکرده در هر دو جام موفق باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی استقلال با اشاره به درخواست خود از این باشگاه گفت: بازیکنانم باید بدانند که ما فقط برای ادامه راه و کسب عنوان قهرمانی با تیم های حریف بازی نمی کنیم! در هر صورت به عنوان سرمربی استقلال درخواست من از باشگاه این است که این روند بیانیه نویسی را متوقف کند، زیرا معتقدم آنچه گفته نمی شود همیشه قابل گفتن است و در پایان فصل می توان سوالات زیادی را مطرح کرد.

مجیدی تاکید کرد: از بازیکنانم خواستم فعلا لیگ برتر را فراموش کنند و روی مسابقات حذفی تمرکز کنند. دو سال متوالی به فینال رفتیم اما جام را نبردیم. در این فصل شرایط خوبی برای قهرمانی داریم و امیدوارم بچه ها همانطور که در این 24 هفته تلاش کردند با وجود همه سختی ها تمام تلاش خود را بکار ببرند و به خواست خدا بتوانیم جام را برای هواداران به دست آوریم.

وی در پایان گفت: هواداران استقلال بدانند که من و بازیکنانم از امروز فقط روی مسابقات جام حذفی تمرکز کرده ایم و هیچ توجهی به حواشی نخواهیم داشت. با توجه به اینکه 24 هفته است که شکست نخورده ایم، این روند را ادامه خواهیم داد و امیدوارم استقلالی ها در پایان فصل خوشحال باشند.»
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید