آمریکایی‌ها می‌خواهند روی مسائل داخلی تمرکز کنند، نه امور خارجی


ساعت: 06:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855243

بر اساس یک نظرسنجی، اکثر آمریکایی ها از دولت می خواهند که بر مسائل داخلی تمرکز کند، نه مسائل خارجی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسپوتنیک، مطالعه جدید مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد که اکثریت آمریکایی ها از دولت آمریکا می خواهند که به جای تمرکز بر مشکلات خارج از کشور، روی حل مشکلات در داخل تمرکز کند.

بر اساس این نظرسنجی، اکثر بزرگسالان زیر 50 سال در ایالات متحده می گویند که ایالات متحده باید بر مسائل داخلی تمرکز کند، در حالی که افراد بین 50 تا 64 سال تقریباً همین نظر را دارند و تقریباً 58 درصد از شهروندان سالخورده هستند. 65 و بیشتر می گویند که ایالات متحده باید در امور جهانی فعال تر باشد. این در حالی است که جامعه آماری اصلی در این پژوهش شامل شهروندان زیر 50 سال است که اکثر آنها موافق اولویت دادن به مسائل داخلی بر مسائل خارجی هستند.

در این گزارش آمده است که با وجود رویدادهای جهانی و تغییر در فهرست مسائل جهانی که آمریکایی‌ها آن را تهدیدی بزرگ می‌دانند، در ایالات متحده، جامعه همچنان بیشتر بر مسائل داخلی متمرکز است تا مسائل خارجی.

بر اساس این گزارش، آمریکایی‌ها کمتر در مورد همکاری بین‌المللی اختلاف نظر دارند، تقریباً 60 درصد از پاسخ‌دهندگان می‌گویند که ارزش‌های مشترک مهم‌تر از مسائل مشترکی است که کشورها را در سطح بین‌المللی متحد می‌کند، اگرچه برای اکثر آمریکایی‌ها تمرکز دولت همچنان باقی است. درون مهمتر از تعارض در رویدادهای بیرونی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید