برای برد در این 5 بازی فقط روی مسائل فنی تمرکز کرده ایم/ پرونده باشگاه گل گهر و جعل را از مجیدی بپرسید!


ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837336

اگر 10 نفر نبودیم مقابل سپاهان پیروز می شدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در 5 بازی اخیر تصمیم گرفتیم روی عملکرد فنی تمرکز کنیم و آنقدر خوب بازی کنیم که مشکلات خارج از زمین نمی تواند در روند تکمیل تاثیر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ صالح مصطفوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پدیده گفت: درست است که شاهخودرو پایین ترین تیم جدول بود اما در آخرین دیدارهایش نتایج خوبی کسب کرد و موقعیت های زیادی خلق کرد. وی ادامه داد: به همراه کادرفنی این تیم را آنالیز کردیم و نقاط مختلف این تیم را بررسی کردیم و نقاط ضعف این تیم را تمرین کردیم، تیم ما آمادگی کامل برای رویارویی با شهرهدرو را دارد.

وی همچنین گفت: تیم ما در 3 بازی اخیر خود مقابل پرسپولیس، پیکان و سپاهان به میدان رفته است. در دیدار مقابل پرسپولیس بازیکنان بازی بسیار خوبی انجام دادند و ما مستحق برد بودیم. در بازی با پیکان فکر می کنم اگر تیم ما 10 نفره نمی شد، می توانستیم پیروز میدان شویم. در دیدار مقابل سپاهان بازیکنان ما در زمین حریف خیلی خوب بازی کردند و همانطور که آقای مجیدی گفتند اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم پیروز میدان شویم.

او گفت: بازی به بازی ادامه می دهیم و برای هر بازی اهداف خودمان را داریم و فکر می کنم استقلالی ها مستحق پیروزی در بیشتر بازی های این فصل بودند. در همه بازی ها برای برد وارد زمین می شویم. تیم ما در تمام مسابقات بهترین ها را نشان داد.

مصطفوی درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا تاکید کرد: فردا به جز سید حسین حسینی همه بازیکنان خود را خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد و همه بازیکنان با انگیزه و توانمند تمرین و بازی می کنند. روحیه و انگیزه بازیکنان آنقدر بالاست که کادرفنی از آنها روحیه می گیرد. عملکرد بازیکنان ما را امیدوار می کند و مطمئنم در دیدارهای آینده نیز به عملکرد درخشان خود ادامه خواهند داد.

سرمربی استقلال در مورد داوران خاطرنشان کرد: در طول فصل اتفاقات زیادی برای ما افتاد که در مورد آنها صحبت کردیم اما در 5 بازی اخیر تصمیم گرفتیم روی عملکرد فنی تمرکز کنیم و آنقدر خوب بازی کنیم که چیزهایی مطرح نیست. نمی تواند بر روند تکمیل تاثیر بگذارد و انشالله می توانیم برنده شویم.

مصطفوی در پایان درباره پرونده گل گهر گفت: نمی خواهم زیاد وارد این موضوع شوم و برای پاسخ به سوالات دوستان در مورد بازی با پدیده به اینجا آمدم اما فکر می کنم بهتر است از آقای ماجدی بپرسیم که چه اتفاقی افتاده است. با پرونده جعل پلیس فتا چه خبر از جعل بودن پرونده داد، جاعلان کجا هستند؟ به نظرم بهتر است دوستان به سراغ این سوال بروند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید