بابت تمرکز و قصد بازیکنان برای برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم

وی افزود: از حضور هواداران در اولین روز هفته تشکر می کنم و باید بگویم این لیگ لیگ آسانی نیست و ما به حمایت همه هواداران خود نیاز داریم. ما فقط 11 بازیکن داریم. ما حدود 23 بازیکن به اضافه بازیکنان جوان داریم و به همه آنها تکیه می کنیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: بازیکنان باید عملکرد خوبی از خود نشان دهند تا بتوانیم در زمان مناسب از آنها استفاده کنیم. چهار روز بعد بازی داریم و باید همه بازیکنان را در شرایط خوبی نگه داریم و نشان دهیم که بازیکنان خوبی هستند.

مورائیس با اشاره به حضور کاوه رضایی در ترکیب سپاهان تصریح کرد: کاوه مانند سایر بازیکنان است و از نظر عملکرد در تمرینات مانند بقیه است که طبق برنامه از آنها استفاده می کنیم. بهترین عملکرد امروز بهترین عملکرد فردا نیست و ما باید هر روز بهترین باشیم. فردا استراحت می کنیم و از فردا تمرین شروع می شود. ما این ذهنیت را برای بازیکنان ایجاد کردیم که آنها باید بهتر از روز قبل باشند و اینگونه رشد می کنیم.

وی یادآور شد: برخلاف تصور مردم، حرفه ای بودن کار آسانی نیست. ما تصمیم می گیریم با کدام بازیکن بازی کنیم، اما باید به همه احترام بگذاریم و از آنها استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان درباره ادامه حضورش در سپاهان نیز تاکید کرد: من مربی سپاهان هستم و یک فصل دیگر قرارداد دارم. همه می توانند صحبت کنند، اما تفسیر کلمات متفاوت است. بنفیکا تیم دوران کودکی من است و 10 سال در این باشگاه کار کردم و هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد. من یک سال دیگر قرارداد دارم و تمرکزم امروز و فردا اینجاست و هیچکس نمی داند چقدر در سپاهان خواهم بود.

وی در پایان تاکید کرد: این دیدار برای آقای نیکفر (مدیر جدید باشگاه سپاهان) خوشایند بود. من از زحمات و تلاش های برجسته آقای ساکت بسیار سپاسگزارم و برای او آرزوی موفقیت دارم. این پیروزی را به آقای ساکت که از افراد مطرح باشگاه و شهر اصفهان هستند تقدیم می کنم.