چرا الان درباره ویلموتس اظهارنظرهای ویژه می شود؟/ تاج برای ریاست فوتبال آماده می شود; تبریک می گویم!


ساعت: 08:48
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885488

در مناظره پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال چه گذشت؟!

کاندیدای ریاست اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: از ادبیات تاج می فهمم که برای ریاست تدارک دیده است، تبریک!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ امیررضا واعظ آشتیانی کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال در مناظره انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: در چیدمان افراد در کمیته بدوی قوانین رعایت نشد. اگر فیفا و AFC کاری انجام دهند دلیلی برای پیگیری آنها وجود ندارد. ما باید از مار یاد بگیریم که هنگام ریختن پوستش به کمک خار نیاز دارد. در فوتبال باید پوست را تمیز کنیم. برخلاف اسد که می گوید کسی را ندارد، من کسی را دارم که با او مشورت می کنم. او خداست. این که بخواهیم شخص دیگری را مقید کنیم به چه معناست؟ آیا به یک لابی خدماتی نیاز دارید؟ اعتقاد من این است که باید به سمت ایجاد تحول در حوزه حکمرانی حرکت کنیم.

وی در ادامه گفت: دلیلی ندارد که برای خود دایره ای بگذارند و دور آن بچرخند. منصفانه نیست در محافل سیاسی خودمان، در گذشته این حادثه را داشتیم که فوران کرد. امروز برخی مدیران محصول همان زنجیره هایی بودند که وکیل، استاندار، مشاور، وزیر و معاون وزیر بودند. مهدی تاج برای ما عزیز است و قصد بی احترامی به کسی را ندارم اما می خواهم دوباره به استقلال برگردم، چه کار کنم؟ هر کاری کردم در نهایت خوب یا بد بود. نمی خواهم طوری حرف بزنم که دل تاج به دردسر بیفتد. من برای سلامتی او دعا می کنم، اما او برای انجام یک کار جدید برمی گردد. آیا او در دانشگاه دیگری درس خواند تا برگردد و چیز جدیدی خلق کند؟ یا می خواهم به عنوان وزیر برگردم تا اتفاقات بیفتد؟

آشتیانی در خصوص بازگشت این افراد به فوتبال گفت: هر کاری خوب یا بد انجام دادم. بگذارید فضا برای نیروهای بهتر و موثرتر باز شود. ما باید افتخار کنیم که نیروهای موثر در عرصه های مختلف حضور دارند. افرادی با تجربه و تحصیلات خوب و مدیران خوب. آیا یک فرد خوب مدیر خوبی است؟ یا مثلا مدارک حبیبی چیست؟ رشته دوم من فوق لیسانس حقوق بین الملل و کارشناسی ارشد مدیریت است. کامرانی فر چگونه سخنان فلاحتی را وتو می کند؟ چرا او به عنوان یک استقلالی این کار را نکرد؟ یک مشکل را نمی توان با تعریف یکدیگر حل کرد. ما باید همیشه به مقاله، یادداشت و موارد قابل اعتماد مراجعه کنیم. آیا باید طوری صحبت کنیم که جای نگرانی نباشد؟ ساعت 17:30 روز 20 جولای به من تاییدیه دادند. از روی بدخواهی این کار را کردند. چرا وقت من را گرفتند و ما را دو ساعت در فدراسیون نگه داشتند و مدارک گرفتند؟ چه سایتی برای تگ کردن پنج عضو انجمن ارسال کردید؟

وی درباره هیأت ابتدایی انتخابات نوشت: هنوز در ارتباط هستم یا به حبیبی فکر می کنم چون هنوز جوابم را نگرفته ام. یک شرکت می خواست یک مدیر مالی استخدام کند و از هرکسی که می آمد پرسیده می شد که چقدر هزینه دارد. همه گفتند چهار نفر، اما آخری هر چه شما بگویید گفت. حکایت ما هم همینطور است و بد است بگوییم چه گفته می شود. ما انتظار داشتیم که افکار عمومی را روشن کند، اما به مسائلی پرداخت که احتمالاً توسط یک وکیل قابل رسیدگی نبود. وقتی حبیبی اینطور حرف می زند، من تمایلی به حرف زدن ندارم جز کات. من عاشق کاری هستم که اکنون انجام می دهم و به سهامداران این گروه متعهد هستم. آمدم فضا را سبک کنم و چیزهای جدیدی بگویم. ما آمده ایم بگوییم فدراسیون نیاز به تفکر و نگاه جدید دارد. باید پوشش داده شود، اما اگر قرار است پوشش داده شود، ما آن را پوشش نمی دهیم. از ادبیات تاج فهمیدم که برای ریاست جمهوری تدارک دیده است. تبریک می گویم!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید