از مردم عذرخواهی می‌کنم/بازی خیلی خوبی بود و به بچه‌ها تبریک می گویم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان:

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ابراز داشت: از مردم عذرخواهی می‌کنیم. در هر صورت بازی خیلی خوبی بود و به بچه‌ها تبریک می گویم. ممنون از فیفا که چنین رویدادهایی گذاشته که چنین بچه‌هایی را به همه معرفی کنیم.


به گزارش

خبرگزاری موج


​، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از شکست مقابل مراکش و حذف از جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی گفت: به تیم مراکش تبریک می‌گویم، تیم خیلی خوبی بودند. آن‌ها توانستند در دقایق پایانی به تساوی برسند و در ضربات پنالتی برنده شوند.

او ادامه داد: بچه‌های ما خیلی خوب بودند و با فشاری که روی آن‌ها بود، در این چند روزی که در مسافرت بودیم فشار زیاد بود. از شهری به شهر دیگر ۳ ساعت مسافرت داشتیم و یک پرواز ۲ ساعته هم داشتیم ولی حریف ۵ روز تقریبا اینجا بود و تمام تمریناتشان اینجا برگزار شد.

عبدی درمورد این رویارویی و شکست شاگردانش گفت: اسم این بازی را بازی اشک‌ها و لبخندها می‌گذارم چون که یک بر صفر جلو بودیم، بازی مساوی شد و در پنالتی شکست خوردیم. اگر بچه‌های ما کمتر خسته بودند شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. در هر صورت بازی خیلی خوبی بود و به بچه‌ها تبریک می گویم. ممنون از فیفا که چنین رویدادهایی گذاشته که چنین بچه‌هایی را به همه معرفی کنیم.

عبدی با عذرخواهی از طرفداران تیم ملی گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم در آینده کاری انجام بدهیم که این مردم عزیز لایق آن هستند.​




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید