آنها در سازمان لیگ آرزوی استقلال دارند/ بازی برگشت با سپاهان باید بدون تماشاگر باشد!


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890682

در آن 5 روز چه اتفاقی افتاد که تماشاگران را به چند استادیوم راه دادند؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در این 5 روز چه اتفاقی افتاد و چه تجهیزاتی تکمیل شد که باعث شد تماشاگران وارد برخی از ورزشگاه ها شوند؟

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال؛ بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اطلاعیه جدید سازمان لیگ گفت: اول اینکه در آن 5 روز چه اتفاقی افتاد که به یکباره شرایط تغییر کرد؟ در آن 5 روز که اجازه حضور تماشاگران در برخی ورزشگاه ها را داشتند، چه تجهیزاتی تکمیل شد؟ این تبعیض آشکار علیه ماست.

وی ادامه داد: سازمان لیگ باید دلیل قانع کننده ای بیاورد تا هواداران ما قانع شوند. چرا در هفته اول باید بدون تماشاگر مقابل حریفان بازی کنیم اما این هفته حریفان با حضور تماشاگران خود بازی می کنند؟ سازمان لیگ باید این موضوع را برای ما و هوادارانمان روشن کند، چه اتفاقی افتاده است؟ ما به این موضوع اعتراض داریم زیرا این حق هواداران ماست و معتقدیم آنها رویای استقلال را دارند.

طاهری در پایان گفت: سال های گذشته و سال های قبل شاهد اقدامات مشابه بوده ایم اما مصمم به موفقیت هستیم و از این به بعد می گوییم که بازی برگشت ما مقابل سپاهان باید بدون تماشاگر برگزار شود. سازمان لیگ برای رعایت انصاف و ثابت کرد که با همه تیم ها یکسان رفتار می شود، باید دیدار استقلال و سپاهان در نیم فصل دوم را بدون تماشاگر برگزار کند تا شرایط مشابه ورزشگاه آزادی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید