لیگ برگشت، سپاهان برگشت؟ | روز جدید

سپاهان – نفت مسجد سلیمان

یکی از راحت ترین بردهای سپاهان در دور اول، مقابل نفت مسجد سلیمان بود. در این دیدار که به جای مسجد سلیمان در اهواز برگزار شد و اعتراض بسیاری از تیم های رقیب را به دنبال داشت، سپاهان در نیمه اول 3 گل به نفتی ها زد و کار را تمام کرد. سپاهان در همان روزهای ابتدایی فصل، حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست داد، اما کار برای نویدکی و یارانش سخت شد و سپاهان در 16 بازی 6 بار شکست خورد. زردپوشان امیدوارند در شروع قهرمانی باز هم مانند ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کنند. نفت مسجد سلیمان نیز امیدوار است با بازگشت محمود فکری از منطقه پاییز بگریزد.

پدیده مشهد – عسل رفسنج

از ساعت 15 امروز و همزمان با بازی سپاهان در نقش جهان، تیم مس رفسنجان نیز در مشهد به مصاف قعرنشین لیگ یعنی پدیده می رود. مس در آخرین دیدار قبل از تعطیلات با 3 گل سپاهان را شکست داد و به پیروزی باشکوهی دست یافت. تیم محمد ربیعی با 24 گل بهترین خط حمله لیگ را دارد و آقای گل نیز در این فصل در ترکیب حضور دارد. در مقابل پدیده که با 5 امتیاز و بدون پیروزی فاصله زیادی با سایر بازیکنان دارد، در آخرین بازی خود قبل از تعطیلات نشانه های بازگشت را نشان داد. پدیده مقابل اراک که نمایش بسیار خوبی داشت و شایسته پیروزی مقابل میزبان سرسختش به نظر می رسید به تساوی 2-2 رسید.

نفت آبادان – تراکتور

در آخرین بازی امروز نفت آبادان میزبان تراکتورسازی خواهد بود. علیرضا منصوریان، سرمربی سابق تراکتورسازی به تازگی در یک نبرد با تیم سابق خود پیروز شده و مقابل تبریزی ها حکم صادر کرده است. اما برای تکرار این پیروزی در زمین سخت تلاش خواهد کرد. چون تیم سولدو در هفته های پایانی قبل از تعطیلات وضعیت خوبی داشت و در نقل و انتقالات بسیار بهتر از باشگاه های بیپل و کماکار آبادانی بود. دیدار دو تیم با 3 گل آبادانی به پیروزی تراکتورسازی فیروز کریمی رسید.

دیدگاهتان را بنویسید