لیگ برتر فوتبال تیر زرد در قلب آبی/ سپاهان رفت و برگشت!

ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923331

سپاهان در مهمترین دیدار هفته شانزدهم مقابل استقلال پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهم ترین دیدار هفته و شاید فصل در یک عصر غم انگیز زمستانی در ورزشگاه سوت و کر نقش جهان برگزار شد. جایی که سپاهان به مصاف استقلال رفت تا بازی کلاسیک فوتبال ایران این بار با شرایط متفاوتی برگزار شود.
اگرچه سکوهای ورزشگاه سرد و بی روح بود، اما در داخل زمین شاهد نبردی داغ و هیجان انگیز بودیم که دو تیم برای 3 امتیاز با هم مبارزه کردند. جدول رده بندی دو تیم به گونه ای بود که تساوی برای هیچ کدام نتیجه ای نداشت و 3 امتیاز تنها راهی بود که می توانست تیم برنده را در راه نگه دارد.

این دیدار با حضور سپاهان در محوطه جریمه آغاز شد و پس از چندین حمله خطرناک که حتی دروازه استقلال نیز به لرزه درآمد، استقلالی ها با حمله برق آسا پاسخ این حمله را دادند که البته یاماگا در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه را باز کند.
سپاهان در ادامه دوباره حمله کرد و برای بار دوم شوت زد و حتی در ثانیه های پایانی، علی نژاد موقعیت تک به تک را از دست داد تا هر دو تیم دست خالی به رختکن رفتند.

نیمه دوم ادامه نیمه اول بود که سپاهان بار دیگر دست بالا را در اختیار داشت و اشتیاق آنها برای گلزنی با یک ضربه زیبای 50 متری از نورافکن به پایان رسید تا زردها گل زیبایی را به ثمر برسانند.
استقلالی ها که نمی خواستند بازنده باشند، جلو افتادند و بلافاصله پس از اشتباه مدافعان سپاهان و متوقف کردن آنها، گل تساوی را به ثمر رساندند. این بار نوبت سپاهان بود که پیش برود و بازی را به زمین استقلال بکشاند. او مقابل استقلال سعی کرد بازی را کنترل کند تا اصفهانی ها دست خالی نروند. سرانجام در ثانیه های پایانی سپاهان به گل رسید و رامین رضایینا از روی پنالتی پیروزی را برای تیم میزبان به ثمر رساند تا سپاهان مقابل استقلال دبل کرد و پس از برد در بازی برگشت استقلال را شکست داد و 3 امتیاز شیرین را کسب کرد. از یک بازی حساس شوید

سپاهان 2
گل: امید نورافکن (50)، رامین رضایان (4+90، پنالتی)

استقلال 1
گل: امیراسلان مطهری (58)

سپاهان:
پیام نجاز، میلاد زکی پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی (77- مانوئل فرناندز)، امید نورافکن (87- آریا یوسفی)، محمد کریمی، محمد علی نژاد (90- کامسوبا)، فرشاد احمدزاده (71-). محمد قربانی)، شهریار موگانلو
سرمربی: خوزه مورایس

استقلال:
علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی (54-محمد محبی)، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، سعید مهری (83-محمدحسین زواری)، امید حمیدی فر (54-آرش رضاوند)، پیمان بابایی (7 دقیقه) مهدی کایدی)، کوین یاماگا، ارسلان مطهری (83- سجاد شهبازا)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

دیدگاهتان را بنویسید