لیگ برتر فوتبال درگیری بی فایده آلومینیوم و سپاهان / لیگ برتر برای استقلال لیگ به سود علی منصور

ساعت: 17:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800014

آلومینیوم صفر – سپاهان صفر; تراکتور 1 – نساجی 1; فن 1 – روغن آبادان 2; مس صفر – پیکان صفر; ذوب آهن سفر – گل گهر سفر;

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 8 دیدار امشب (پنجشنبه 23 آذرماه) برگزار شد تا تکلیف 15 دوره ابتدایی این مسابقات به طور رسمی مشخص شود.

از ساعت 15 در شهر اراک؛ تیم های فوتبال آلومینیوم و سپاهان در دیداری حساس و جذاب به مصاف یکدیگر رفتند که در نیمه اول این اتفاق رخ نداد. پس از پایان نیمه دوم، تساوی به پایان رسید و دو تیم از موقعیت های خود برای تقسیم امتیازات در اراک استفاده نکردند.

آلومینیوم صفر
گل: –

سپاهان صفر
گل: –

از ساعت 15 در شهر تبریز؛ تیم های فوتبال تراکتور و نساجی به مصاف هم رفتند که در نیمه اول این اتفاق رخ نداد اما در نیمه دوم نساجی خیلی سریع با یک ضربه تند گل پیروزی را به ثمر رساند و جبران کرد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

تراکتور 1
گل هادی محمدی (79)

منسوجات 1
گل: امید مهدی جیان ملکی (55)

از ساعت 15 در تهران؛ تیم های فوتبال هواداری و صنعت نفت با هدایت دو استقلالی مستقل به مصاف یکدیگر رفتند. بازی با بهترین های آبادانی آغاز شد تا این تیم با پیروزی راهی رختکن شود. میزبان در نیمه دوم یک گل دیگر به ثمر رساند و با اینکه هواداران یک گل را جبران کردند اما باز هم مانع از پیروزی و کسب 3 امتیاز شیرین میزبان نشدند.

طرفداران 1
گل: مهدی عبدی (90)

صنعت نفت 2
گل ها: گریت شروین (30 و 74)

از ساعت 15 در شهر رفسنج؛ دو تیم فوتبال مس و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند اما دو تیم در یک بازی سرد و خسته کننده کار خاصی برای تقسیم امتیاز انجام ندادند.

مس صفر
گل: –

فلش صفر است
گل: –

از ساعت 15 در شهر اصفهان؛ تیم های فوتبال ذوب آهن و گل گهر در دیداری حساس و مهم به مصاف یکدیگر رفتند. بازی دو تیم بسیار دقیق و متناوب دنبال شد اما در نیمه اول اتفاقی نیفتاد. در نیمه دوم موقعیت های دو تیم به جایی نرسید که دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

فولاد صفر
گل: –

صبح بخیر
گل: –

از ساعت 16:00 در شهر اهواز تیم های فوتبال فولاد و پدیده به مصاف یکدیگر رفتند.

فولاد؟
گل:

یک پدیده؟
گل:

ادامه می دهد

دیدگاهتان را بنویسید