لیگ برتر فوتبال شانس پرسپولیس را می سوزاند! علی منصور در خدمت استقلال


زمان: 21:31
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813521

پرسپولیس در آخرین دیدار هفته بیست و یکم با 2 گل مغلوب نفت آبادان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ بازی نفت آبادان مقابل پرسپولیس یکی از بازی های کلاسیک لیگ است. نفت پس از کسب نتایج ضعیف در نیم فصل، آرام آرام با حضور علی منصور روی نیمکت خود تثبیت می شود و به دنبال خلق شگفتی است.

از طرفی پرسپولیس بعد از برد بحث برانگیز استقلال و به دلیل اختلاف امتیازات ایجاد شده در بالای جدول مجبور شد پیروز شود تا بالای جدول را داغ نگه دارد.

بازی همچنان بلاتکلیف بود، در همان دقایق ابتدایی با یک پاس ساده حامد لاک با اشتباهی بزرگ توپ را وارد دروازه خود کرد تا میزبان در کمال ناباوری ادامه دهد. پس از این گل پرسپولیس مورد حمله قرار گرفت و بازی را وارد زمین حریف کرد تا این گل عجیب را جبران کند. حملات گسترده پرسپولیس عملا بازی را به نصف رساند، اما مهاجمان پرسپولیس با بی دقتی همه موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند تا پرسپولیس بازنده راهی رختکن شود.

نیمه دوم ادامه نیمه اول بود. حمله به پرسپولیس و حفاظت مطلق از نفت. در حالی که پرسپولیس مشتاق گل تساوی بود، نفت برای دومین بار در یک ضدحمله دروازه را باز کرد تا شرایط برای قرمزها پیچیده شود. بعد از این گل حملات پراحساس و پراکنده پرسپولیس به نفت آبادان نرسید تا به یک برد شیرین و مهم دست یابد.




نفت آبادان 2
گل ها: حامد لک (8 گل به خودی) و محمد مطلق زاده (69)

پرسپولیس صفر است
گل:

نفت آبادان:
فرزین گروسیان، رضا یزداندوست، میثم تهی دست، احمد شریعت زاده (83- مهدی زبیدی)، امید خالدی، محمود مطلق زاده، مهدی حنفی، محمدرضا گبیشاوی، حکیم نصاری (70- امید همدره شمدی فر)
سرمربی: علیرضا منصوریان

پرسپولیس:
حامد لک، سیدجلال حسینی (86- علیرضا ابراهیمی)، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، علی شجاعی (71- محمد عمری)، کمال کامیابی نیا (80- رضا اسدی)، محمد شریفی (46- شیرزد تمیرف)، شیرزد تمیروف، مهدی. ترابی، مهدی عبدی (86- علی نعمتی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید