لیگ برتر فوتبال برای کشتن گربه سیاه دو گلوله قرمز بخورید / آلومینیوم!


ساعت: 21:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809433

پرسپولیس در آخرین دیدار هفته هجدهم در دیداری دشوار به پیروزی شیرینی مقابل آلومینیج دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخرین دیدار هفته هجدهم یک دیدار حساس و پرهیجان بود. پرسپولیس مقابل آلومینیوم، تیمی که در دو فصل اخیر گربه سیاه و قرمزها شده است. پرسپولیس برای ماندن در صدر جدول و بدرقه با استقلال تنها به 3 امتیاز فکر می کرد تا یحیی گل محمدی با حضور رامین رضایان و مهدی ترابی که به تازگی قرنطینه شده بهترین تیم خود را به میدان فرستاد. برای کشتن یک گربه سیاه در تهران تا زمانی که 3 امتیاز کسب کنید.

از طرفی آلومینیوم که چند هفته است پیروز نشده اما همیشه تیمی متفاوت از پرسپولیس بوده و قرمزها را آزار می دهد، در همان بازی اول اولین باخت پرسپولیس را به آن تیم متحمل شد تا به روند ادامه داده و به ناکامی پایان دهد. او به تهران آمد.

همانطور که انتظار می رفت بازی با حملات پرسپولیس آغاز شد و قرمزها در همان دقایق ابتدایی می خواستند کار را تمام کنند اما حملات قرمزها به ابتدا و انتهای نیمه نرسید تا هر دو تیم خالی به رختکن رفتند. -دست

نیمه دوم ادامه نیمه اول بود. حملات پرسپولیس و بازی مفرح آلومینیوم. با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، غیرت پرسپولیس برای گل پیروزی بیشتر شد و در نهایت در یک حمله فلش، حامد پاکل، مهاجم فصل گذشته، دروازه را به عنوان ذخیره باز کرد تا یخ ها به راحتی نفس بکشند.

در دقایق پایانی آلومینیج پیش بود اما پرسپولیس در ثانیه های باخت اسد گل دوم را به ثمر رساند تا پرسپولیس در روزی سخت به پیروزی شیرینی دست یابد و با استقلال به دنبال خود در بالای جدول ادامه دهد.

پرسپولیس 2
گل ها: حامد پاکدل (75) و رضا اسدی (4+90)

آلومینیوم صفر
گل: –

پرسپولیس:
حامد لک، فرشاد فرج، وحدت حنان اف، رامین رضایان، سعید آقایی (69- حامد پاکدل)، کمال کامیابی نیا (84- رضا اسدی)، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی (84-) علی شجاع شجاعی عبدی (80- سیدجلال حسینی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

آلومینیوم:
حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، وحید محمدزاده، میلاد فرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود کادر رحمتی (84- میثم مجیدی)، امیر نوری (46- محمدعلی نژاد)، اسماعیل شریفات (71- امید سینگ)، علیرضا نقی زاده (71- محمدرضا آزادی)، مهرداد بایرامی (46- علی الاکتیر)
سرمربی: رسول خطیبی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید