لیگ برتر فوتبال کپی لباس آبی از دستان پرسپولیس/ ساپینتو گربه سیاه استقلال را کشت!


ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906573

دیدار تیم های فوتبال هوادار و استقلال با برتری آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال هوادار تهران و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران برای جام خلیج فارس از ساعت 16 امروز (جمعه – 15 آبان) در ورزشگاه پاس اکباتان تهران به مصاف هم رفتند که تماشاگران خالی از سکنه بودند. .

در مجموع دیدارهای رودرروی این دو تیم تهرانی، آبی ها موفق شدند در هر دو دیدار رودررو مقابل تیم تازه تاسیس هواداران پیروز شوند که انگیزه متفاوتی را برای شاگردان ساکت الهامی به ارمغان آورد. علاوه بر این هوادار پیش از این مبارزه مهم روز جمعه در رده دهم جدول قرار داشت.

استقلال که پیش از این بازی در رده چهارم لیگ برتر قرار داشت، اهمیت زیادی به این بازی و کسب 3 امتیاز خارج از خانه داد تا فاصله خود را با پرسپولیس صدرنشین کم کند و تا پایان به رده دوم جدول صعود کند. در جام جهانی 2022 قطر. البته بالاخره بعد از چند جلسه محرومیت، ریکاردو ساپینتو پرتغالی را روی نیمکت خود داشتند.

آبی پوشان در بیشتر دقایق نیمه اول مهارت و ابتکار عمل را در دست داشتند و محمد محبی در دقایق ابتدایی گلزنی کرد. بچه های استقلال تا پایان نیمه نتوانستند از چند موقعیت دیگر استفاده کنند تا هر دو تیم با حداقل برتری استقلال به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم موقعیت های دو تیم به هم نزدیک نشد و توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا استقلال که 22 امتیازی شده بود به راحتی با تعطیلات نیم فصل روبرو شود و در موقعیت خوبی قرار بگیرد. شهرآورد.


فن صفر
گل:-


استقلال یک
گل: محمد محبی – 8

طرفداران: میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد، فریبرز گرامی، عزت الله پورگز، صائب محبیان، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، نیما آتسیری، سیدمحمد میری، فرزاد جعفری، محمد چهارمحالی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یاماگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی کایدی، محمد محبی و امیرارسلان مطهری.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید