لیگ برتر فوتبال ربوده شدن آبی ها با درخشش الماس سیاه / تارتار و آهن مذاب در حال سقوط!


ساعت: 21:04
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808490

دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دو تیم استقلال و ذوب آهن در چارچوب هفته هفدهم بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19 امروز (دوشنبه 24 بهمن ماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

در ابتدا مسابقه با حدود 10 دقیقه تاخیر آغاز شد. دیداری مهم و مثل همیشه حساس که در نیمه اول دوام چندانی نداشت و مانند هوای سرد ورزشگاه آزادی با یک بازی بسیار سرد و بی روح دنبال شد تا دو تیم در نیمه اول بدون حضور در رختکن بروند. تهدید زیاد دیگری

در نیمه دوم اما شرایط کمی تغییر کرد و اوج بازی در سرمای چمن گذشت. تا جایی که گرگینه آبی ها بار دیگر به عنوان ناجی ظاهر شد و بار دیگر گل گاندو اصفهانی را در این نیم فصل تکرار کرد. این گل کمی بازی را داغ کرد و دو تیم سخت‌تر جنگیدند.

اما تلاش شاگردان مهدی تارتار برای جبران گل خورده راهی دروازه سیدحسین حسینی نشد تا استقلال قدرتمندتر از همیشه روی صدر جدول رده بندی لیگ برتر حساب باز کند.


استقلال 1
گل: کوین یامگا 54


فولاد صفر
گل: –

تیم استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، رزبه چشمی، مهدی مهدی پور، کوین یمگا، زبیر نیکونفاس، جعفر سلمانی، محمد دانشگر، امیرحسین حسین زاده و رو.

ترکیب فولاد: حبیب فاراباسی، مسعود ابراهیم زاده، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، آرمان قاسمی، سعید باگرپسند، محمدامین درویشی، سجاد دانایی، محمد هدبندهلو و محمد.

قاضی: وحید کاظمی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید