تساوی بی موقع آبی های لیگ برتر فوتبال در خانه / غنائم رحمتی با درخشش استقلالی!


ساعت: 18:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904854

دیدار تیم های فوتبال استقلال و آلومینیوم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس از ساعت 17:00 امروز (جمعه – 8 مهر) در ورزشگاه خالی آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

تقابل سید مهدی رحمتی و 10 استقلالی دیگر در قالب کادرفنی و بازیکن ایرالکو با شاگردان محروم ریکاردو ساپینتو یکی از دلایلی بود که در بالا بردن حساسیت بازی اهمیت زیادی داشت. همچنین آبی ها به شدت به آن 3 امتیاز در خانه نیاز داشتند تا در رقابت های صعود زنده بمانند.

2 تیم با یک روند مطلوب و چند پیروزی متوالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در نیمه اول این دیدار با وجود تلاش مهاجمان زیاد، حتی یک توپ وارد قفس دروازه نشد و نتیجه این نیمه شد. تساوی با درخشش دروازه بان ها در چند موقعیت در این نیمه که بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم آبی پوشان با میل هجومی بیشتری وارد زمین شدند و بارها در محوطه جریمه فوتبال آلومینیومی کار را سخت کردند و مدافعان ایرالکو را آزار دادند اما دریافت های عالی حسین پورحمیدی. فصل گذشته در استقلال حضور داشت، دروازه رحمتی را با تساوی حفظ کرد و این دیدار با نتیجه مشابه نیمه اول به پایان رسید.


استقلال صفر

گل:-


آلومینیوم صفر
گل:-

تیم استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، آرش رضوند، مهدی کایدی، محمد محبی و پیمان بابایی.

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، والنتینو یوئل، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، محمدرضا آزادی، میلاد فاخردینی و سید احسن حسینی.

a71b7a39 9602 40f0 9445 953c8b4de54a خبر خاکستری

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید