تساوی لیگ برتر پاگشای ساغلام مشهد / پیروزی دور از خانه هواداران و نساجی


ساعت: 16:57
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813441

پدیده صفر – تراکتور صفر / عسل صفر – نفت ام اس صفر / پیکان صفر – نساجی یک / آلومینیوم صفر – حامی یک / فولاد یک – آهن یک;

دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در یک روز و به مانند هفته های گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ هفته بیست و یکم از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 8 دیدار امشب (یکشنبه 15 اسفند) آغاز شد و برای تعیین تکلیف رقابت های یک روزه این هفته به پایان رسید.

از ساعت 14:30 در شهر مشهد؛ تیم های فوتبال پدیده و تراکتورسازی در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که ارتاگرول ساغلام برای اولین بار روی نیمکت علاقه مندان تبریزی نشسته بود. این دیدار به عنوان سرمربی جدید با تساوی به پایان رسید.


پدیده صفر است
گل:


تراکتور صفر
گل:

از ساعت 15:00 در شهر رفسنج؛ تیم های فوتبال مس و نفت مسجد سلیمان نیز به مصاف یکدیگر رفتند. جنوبی ها که روزهای خوبی را با محمود فکری نمی گذرانند، برای اینکه مغلوب شاگردان محمد ربیع نشوند، رفتند که این بازی با تساوی به پایان رسید.


مس صفر
گل:


روغن ام اس صفر
گل:

از ساعت 15:00 در تهران؛ تیم های فوتبال پیکان و نساجی مقابل هم قرار گرفتند. ساکت الهامی در محاصره روند سینوسی قائمشهری مقابل سید مجتبی حسینی و روزهای خوش او قرار گرفت که با پیروزی مهم و حیاتی تیم میهمان به پایان رسید.


فلش صفر است
گل:


منسوجات 1
گل: ایوب کلانتری 39

از ساعت 15:00 در شهر اراک؛ تیم های آلومینیوم و فوتبال هواداران در جریان جدال مستقل سرمربیان دو تیم رسول حتیبی و گلمرضا عنایتی به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی هواداران برای کشیدن ترمز آلومینیومی به پایان رسید.


آلومینیوم صفر
گل:


طرفداران 1
گل: حسین صادقی ۲۳

از ساعت 16:00 در شهر اهواز؛ تیم های فوتبال فولاد و ذوب آهن در هوای غبارآلود خوزستان و در جریان نبرد صنعتی به مصاف یکدیگر رفتند.


فولاد 1
گل: لوسیانو پریرا 2


فولاد 1
گل: سعید باقرپسند 32

از ساعت 18 در شهر اصفهان؛ تیم های فوتبال سپاهان و فجسپاسی به مصاف یکدیگر می روند.


سپاهان
گل:


فجر
گل:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید