فاضلی: کادرفنی در خط آخر این پیروزی است/ ساغلام: مستحق باخت نبودیم


زمان: 19:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816352

پس از پایان جلسه مربیان آلومینیوم و فوتبال تراکتورسازی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید فاضلی سرمربی آلومینیوم اراک پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: به هواداران عزیزمان تبریک می گویم چرا که بعد از چند بازی موفق به برد شدیم و امیدوارم پس از پیروزی سال جدید را با این شادی آغاز کنیم.

وی افزود: از طرف کادر فنی و مسئولان تیم از بازیکنان صمیمانه تشکر می کنم. ما واقعا تحت فشار بودیم، شما حتی یک پنالتی دیدید و دروازه بان ما یک پنالتی گرفت. به بازی برگشتیم و توانستیم گلزنی کنیم. دقایق سخت بعد از گلزنی را تحمل کردیم چون بچه ها هنوز اعتماد به نفس نگه داشتن گل را نداشتند و به خاطر آن تحت فشار بودند.

مربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه بچه ها به تنهایی توانستند دروازه را حفظ کنند و با پیروزی از زمین مسابقه بیرون بیایند، گفت: کادر فنی در خط آخر این پیروزی قرار دارد و همه این برد متعلق به بازیکنان و هواداران است. آلومینیوم اراک. ما در انتهای خط هستیم.

فاضلی گفت: حیف است تراکتورسازی اینجا در جدول باشد، امیدوارم در دیدارهای بعدی موفق شوند و بتوانند این تیم را از این وضعیت خارج کنند. من آنجا بودم و امروز تغییرات مثبتی را در این تیم احساس کردم. تراکتور واقعاً ما را اذیت می کرد. به تیم خوبشان تبریک می گویم و قطعا روزهای خوبی در آینده خواهند داشت.

ارطگرول ساغلام پس از شکست یک بر صفر تراکتورسازی تبریز مقابل آلومینیوم اراک گفت: دو تیم که زمان زیادی نداشتند بیشتر در میانه میدان بازی کردند. ما سعی کردیم در این مناطق ساختار دفاعی خود را بسازیم و از توپ هایی که می گیریم برای ایجاد موقعیت های گل استفاده کنیم. در نیمه اول به جز دو ضربه ایستگاهی موقعیت خاصی به حریف ندادیم و نیمه دوم خیلی بهتر برای ما شروع شد. حملات انجام دادیم و موقعیت هایی را به دست آوردیم. یک پنالتی دریافت کردیم که می توانست بازی را به سود ما تمام کند و نقطه عطفی در بازی بود اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

اگر پنالتی گل می شد، ادامه بازی برای تراکتورسازی راحت تر بود. او گفت: بعد از پنالتی اشتباه کردیم و در محوطه جریمه خودمان به گل رسیدیم. حق باخت نداشتیم و از اینکه این دیدار را بدون امتیاز به پایان رساندیم ناراحت بودیم.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه تمرینات تیمش به دلیل نوروز 1401 به مدت 5 روز تعطیل است، گفت: در رختکن گفتم بعد از تعطیلی بازیکنان به تمرینات برمی گردند که با تمام توان بازی کنند و انجام دهند. همه چیز ممکن است. متاسفانه ما کارمان را پیچیده کرده ایم. با این حال صادقانه می گویم که به یاری خدا می توانیم این کار را انجام دهیم و تیم را از این شرایط سخت خارج کنیم. کار کمی سخت است، اما اتفاق می افتد. این پیروزی را به حریف تبریک می گویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید