ما حتی مستحق یک تساوی نبودیم، باید می بردیم / ناامید نمی شویم، 9 هفته دیگر باقیست


زمان: 11:01 شب
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813543

همه مشکلات را می‌دانند، اما الان نباید در مورد آنها صحبت کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت های کافی برای برد ایجاد کردیم اما در ضربات آخر بی دقت بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل نفت آبادان گفت: وقتی به روند و کل بازی نگاه می کنیم می بینیم که حتی مستحق یک تساوی هم نبودیم. با موقعیت های زیادی که ایجاد کردیم می توانستیم بازی را ببریم اما امروز روز خوش شانسی ما نبود. حریف فقط یک بار به دروازه ما نزدیک شد و دو گل زد. به صنعت نفت تبریک می گویم چون زحمت کشیده و برای پیروزی تلاش کرده اما حق خود را ضایع نکرده ایم. حتی مساوی هم نبود

وی ادامه داد: موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم. این اتفاق در برخی مسابقات در طول فصل رخ می دهد و نمی توانیم خیلی از عملکرد بازیکنانمان گلایه کنیم. آنها برای پیروزی در این مسابقه تلاش زیادی کردند، اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی پرسپولیس گفت: 9 هفته تا پایان مسابقات فرصت داریم و هرگز ناامید نخواهیم شد. ما تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام خواهیم داد. می دانم که خیلی سخت تر خواهد بود، اما برای موفقیت باید بیشتر تلاش کنیم و بیشتر تلاش کنیم.

گل محمدی با بیان اینکه به نظر می رسد عدم تقویت مناسب تیم در نیم فصل روی عملکرد پرسپولیس تاثیر گذاشته است، تصریح کرد: بعد از باخت ممکن است تعبیر دیگری از صحبت های من داشته باشند اما بسیاری از مشکلات به خاطر مسائل مالی تیم است. در این بحث‌ها از اول فصل، آنقدر بد بود و آنقدر مشکلات داشتیم که الان نمی‌توانیم زیاد درباره‌شان صحبت کنیم.

وی ادامه داد: اتفاقاتی برای تیم افتاد، نتوانستیم بازیکن بگیریم، پنجره پرسپولیس بسته بود و حتی بازیکنانی گرفتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. همه اینها به خاطر مشکلاتی بود که پرسپولیس در بحث مالی داشت و دارد. همه می دانند که چه مشکلاتی وجود داشته است، اما اکنون زمان صحبت در مورد آنها نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره درخشش دروازه بان نفت و ضعف حامد لاک و اینکه این دو دروازه بان نقش تعیین کننده ای در نتیجه بازی داشتند و همچنین برخلاف ذخایر نفت، ذخیره پرسپولیس کمکی به سرخپوشان نکرد، گفت. که می توانست در حمله کمک کند اما با موقعیت های زیادی که داشتیم دروازه بان و مدافعان نفت آبادان در دفع توپ خوب عمل کردند.

گل محمدی گفت: گل اول در زمان بد و در ابتدای بازی بود. وقتی موقعیت ها را به گل تبدیل نمی کنید، استرس زیادی وجود دارد، اما اگر نیمی از موقعیت ها تبدیل به گل می شد، الان مسابقه را می بردیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید