دستمان خالی است باید سیستم را عوض می کردیم/ باید دست و پای استقلالی ها را می بردیم


ساعت: 21:56
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813533

مجیدی بهترین تغییرات را در دوران مربیگری خود انجام داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی در دقیقه 70 سه تعویض انجام داد که اینها بهترین تعویض های دوران مربیگری او بودند و با این تعویض ها روند بازی تغییر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی به دلیل کارت قرمز نتوانست در نشست خبری حاضر شود و صالح مصطفوی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل گهر گهر به جای سرمربی در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی بسیار خوبی بود که فوتبال. متأسفانه تیم ها خوب بازی کردند.» ما مقداری از دست هایمان را از دست دادیم و با مصدومیت محمد دانشگر مجبور شدیم سیستم تیم را تغییر دهیم و زبیر نیک نفس را به دلیل بیماری که او پیدا کرده بود از دست دادیم.


وی افزود: بازیکنانی که بازی کردند فوق العاده خوب بازی کردند. باید به دست و پای آن بازیکنانی که اینگونه می جنگند طلا داد و همچنان برای نام استقلال و هویت این باشگاه و جایگاهی که به سختی به دست آورده اند می جنگند.

مصطفوی درباره گلایه سرمربی گهر از داوری گفت: پنالتی کاملا مشخص بود، نکته ای که فکر می کنم باید به آن اشاره شود و در اینجا گفته شود این است که حدود سه سال و نیم است که با آقای فرهاد کار می کنم. و سه شیفتی که او در دقیقه 70 انجام داد، بهترین جابجایی های دوران مربیگری آنها بود و روند بازی با آن جابجایی ها تغییر کرد و تیم ما موقعیت های بسیار خوبی به دست آورد. در طول بازی بعد از تعویض هایی که انجام دادیم می توانستیم دو یا سه گل به ثمر برسانیم، اما نقش برنده شدن در این نوع بازی ها بود.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید