دستمان بسته بود و زمین بی کیفیت بود

ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797649

سرمربیان گل گهر و نفت چه گفتند؟

سرمربیان تیم های فوتبال گل گهر و نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر قلعه نویی پس از پیروزی 2 بر صفر گل گهر سیرجان مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حاضر شد و گفت: خدا را شکر بعد از چند هفته سخت توانستیم 3 امتیاز را به دست آوریم. در مسابقات قبلی خیلی خوب بازی کردیم اما امتیازی نگرفتیم. در این دیدار خدا به ما کمک کرد تا 3 امتیاز را بگیریم.

وی گفت: قبل از اینکه در مورد مسائل فنی صحبت کنم، می خواهم در مورد دغدغه های این شهر صحبت کنم. مسئولانی که کمترین امکانات را در شهر داشتند اولین کسانی بودند که زحمت کشیدند و زمینه را آماده کردند. ممنون از کمالوند که برای خالی ماندن این تیم که عشق مردم مسجدسلیمان است از خود گذشتگی کرد. چند هفته ای بود که در مرحله حذفی و لیگ عملکرد خوبی نداشتند. لیاقت این افراد بسیار بیشتر از این حرفه هاست. امیدوارم روزی به این شهر بیایم تا امکانات خوب و ورزشگاهی در شهر اول داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: در خصوص مسابقه باید بگویم شاگردانم در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته اند هرچند هنوز شرایط روحی خوبی پیدا نکرده اند. امروز دیدید که در دیداری که به دلیل مصدومیت 4-5 بازیکن نداشتیم موفق شدیم پیروز شویم. خوشحالم که بازیکنان ذخیره تلاش کردند و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

کالا نویی نیز گفت: باز هم خدا را شکر. امیدوارم روزی به مسجد سلیمان بیایم تا به آنچه لیاقت دارم برسم. امروز دیدم هواداران مسجدسلیمان از ساعت 8 صبح با ابر و سطل و حداقل امکانات زمین را آماده کردند. اینها عشق است اما این عشق ها را در همه ابعاد ببینیم. امیدوارم مسئولان بودجه خوبی به این تیم بدهند تا فراز شرایط بهتری داشته باشد.

وی در پایان گفت: من به عنوان یک همکار از کمالوند تشکر می کنم و شاید افراد کمی این کار را انجام دهند اما می بینم که او و همکارانش زحمت می کشند.

کمالوند:

فراز کمالوند پس از شکست دو بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل گل گهر در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می گویم. ایام فاطمیه را به همه شیعیان و هموطنان خوبم تسلیت می گویم. امروز تیم ما نتوانست کیفیت فنی خوبی از خود نشان دهد. دو دلیل اصلی برای این امر وجود داشت.

وی ادامه داد: دلیل اول این بود که زمین از کیفیت خوبی برخوردار نبود. بارون زیاد بارید و علیرغم زحمات دوستان کیفیت زمین خیلی خوب نبود. حتی در فضاهایی که پلاستیک بیرون کشیده شده است، آب جمع شده است. کیفیت کار برای هر دو تیم و بیشتر برای ما کاهش یافته است. از طرفی از نظر بازیکن، بضاعت تیم ما کم است و وقتی 5-6 بازیکن کنار هم نباشیم، دستمان خیلی تنگ می شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: با همه این شرایط امیری را در جریان بازی از دست دادیم. به هر حال بازی تمام شده و باید به فکر بهبودی باشیم تا بتوانیم در بازی بعدی مقابل صنعت نفت جبران کنیم. همچنین بابت شکست امروز از هواداران عذرخواهی می کنم.

کمالوند درباره قضاوت قاضی گفت: قضاوت کار چندان مهمی نبود. در مورد صحنه ای که دوباره به مسلمان مجدمی کارت زرد نشان داد، فکر نمی کنم لازم بود تذکر بدهم، چون تیم هایی مثل ما که منابع کم و تعداد بازیکنان کمی دارند، اگر بخواهند راحت بخواهند به سختی می بازند. از دست دادن چنین بازیکنانی در مجموع با وجود اینکه در مسابقات قبلی نگران تعداد زیادی از داوران بودیم، امروز داوری مشکلی نداشت.

وی درباره برنامه های خود برای تقویت تیم در نیم فصل گفت: قطعا برای نیم فصل دوم برنامه داریم. من که آمدم فصل بدنسازی و بازی دوستانه نداشتیم. حتی نتوانستیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم. مطمئناً می توانیم امتیازهای از دست رفته را در نیم فصل دوم جبران کنیم. قطعا نیم فصل دوم متفاوتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید