ما باید بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم/ قهرمانی CAF را مقتدرانه بردیم


ساعت: 08:10
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1889992

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت: برای رقابت با رقبای قدرتمند آسیا باید مسابقات بین المللی بیشتری برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات کفا گفت: تورنمنت بسیار خوبی داشتیم و بچه های تیم خیلی زحمت کشیدند. با وجود زمان کمی که برای آماده سازی داشتیم، چه از نظر بدنی و چه از نظر تاکتیکی، زمان کمی در اختیار داشتیم، اما بهترین عملکرد خود را ارائه دادیم و موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقه شدیم.

مرفاوی درباره حریفان ایران در این رقابت ها گفت: تیم ملی ازبکستان قوی ترین رقیب ما بود اما همه تیم ها نسبت به گذشته پیشرفت زیادی داشته اند. با این حال بازیکنان ما برای کسب عنوان قهرمانی بسیار مقتدرانه و فنی با تمام رقبا روبرو شدند. در مسابقات بعدی کار سختی در پیش داریم. علیرغم اینکه در این مدت کوتاه امکانات خوبی داشتیم، باید بیشتر آماده شویم و مسابقات بیشتری برگزار کنیم تا انشاالله بتوانیم برای پاسداشت نام فوتبال ایران با قدرت وارد مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا شویم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان خاطرنشان کرد: پیشرفت زیادی داشته ایم اما در نظر داشته باشید که تاجیکستان هم پیشرفت کرده است. یادتان باشد این تیم خونه به خونه بود و از همه شرایط از جمله حضور تماشاگر استفاده کرد. با این حال، ما ایران هستیم و ثابت کردیم که بسیار قوی هستیم و تیم آنها را به خوبی آنالیز کردیم. از نقاط ضعف آنها استفاده کردیم و توانستیم مقتدرانه قهرمانی را کسب کنیم. تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود اما کافی نیست و باید بازی های بین المللی بیشتری انجام دهیم تا با رقبای قدرتمند آسیایی رقابت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید