باید در مقابل این تیم انگیزه بیشتری داشته باشیم تا بازی با پرسپولیس

باید در مقابل این تیم انگیزه بیشتری داشته باشیم تا بازی با پرسپولیس

وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بسیار خوشحالیم که دو سال دیگر تماشاگران و هواداران در کنار ما هستند. می خواهم از آنها برای انرژی مثبتی که قبل و بعد از بازی با پرسپولیس به ما دادند تشکر کنم. در مورد بازی فردا هم باید بگویم حریف ما تیمی منسجم است و مطمئن باشید که بی دلیل به این مرحله نرسید.
وی ادامه داد: ما به مسابقات دیگر توجهی نداریم و ما و خلیج ماهشهر برابر هستیم.خلیج تیم تاکتیکی و منسجمی است و مدل های تاکتیکی خوبی را در بازی های این تیم دیده ایم. نکته مثبت خلیج فارس این است که تیمی هماهنگ است و دلیلش هم این است که اکثر بازیکنان این تیم همان بازیکنانی هستند که از لیگ سه به لیگ دو صعود کرده اند و هماهنگی خوبی دارند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: اگر می خواهیم مقابل خلیج فارس پیروز شویم باید تمرکز بالایی داشته باشیم و سطح انگیزه و انرژی تیم ما بالاتر از دیدار مقابل پرسپولیس باشد. خدا را شکر تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما شرایط بازی را درک کردند. میثم مجیدی به نمایندگی از بزرگان تیم کمک زیادی کرد و امیدوارم این شرایط و درک بازیکنان لحاظ شود و بازیکنان ما با جنگ و تعصب در بازی جوانمردانه پیروز میدان شوند.

فاضلی در پاسخ به این سوال که «خلیج فارس احتمالاً بازی تدافعی انجام می دهد. او گفت: «آلومینیوم برنامه‌ای برای آن دارد؟» برنامه ریزی کرده ایم و خدای ناکرده این موضوع در بازی فردا منعکس خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید