منتظر سربلندی فوتبالیست های ایرانی هستیم/ امیدوارم اسپانسرها انگیزه بیشتری داشته باشند

ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797272

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان برای اولین بار از برگزاری فینال جام ملت ها در فوتبال بانوان و حضور تیم ایران در این دوره از بازی ها صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هند از 30 دی ماه میزبان مسابقات جام ملت های آسیا خواهد بود و تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان برای اولین بار در این مسابقات شرکت می کند. تیم ملی ایران با هند (میزبان)، چین و چین تایپه همگروه است. این مسابقات برای اولین بار با حضور 12 تیم برگزار می شود که تیم های شرکت کننده در 3 گروه 4 تیمی برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به جام جهانی 2023 تلاش خواهند کرد که 5 تیم اول به طور مستقیم جواز حضور در مسابقات را کسب خواهند کرد. جام جهانی میزبان استرالیا و نیوزلند خواهد بود.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: حریفان خوبی مقابل ایران وجود دارد. حریفان ما در حالی دیدارهای تدارکاتی مختلفی را پشت سر گذاشتند که تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای حضور در مرحله نهایی جام ملت ها دیدارهای تدارکاتی بین المللی نداشت. البته او قبل از شروع رسمی مسابقات یک بازی دوستانه با تیم فیلیپینی انجام خواهد داد.
وی ادامه داد: تیم ملی کشورمان برای اولین بار در این مرحله حضور دارد که باید مطلوب باشد. حضور آنها انگیزه ای مضاعف برای همه دختران فوتبال ایران خواهد بود تا برای حرفه ای بودن و سربلندی بیشتر تلاش کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان با تشکر از حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزشی ادامه داد: اکنون شاهد توجه ویژه مسئولان ورزش، مجلس و رئیس جمهور به تیم ملی فوتبال بانوان هستیم. می خواهم از تمام بستگانی که از زنان ایرانی حمایت می کنند تشکر کنم. بدون شک حضور مسئولان و حمایت آنها باعث دلگرمی بازیکنان خواهد شد.
وی با اشاره به حریفان ایران در این دوره از بازی ها گفت: حریفان مقابل تیم ایران سرسخت هستند اما بازیکنان ما برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و بهترین خواهند بود. در واقع انتظار داریم نتایج خوبی کسب کنند تا فوتبال آسیا و حتی جهان به فوتبال بانوان ایران تکیه کند.
آزمون در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: امیدوارم با تلاش کادر فنی و بازیکنان اتفاق بزرگی برای فوتبال بانوان ایران رقم بخورد. بی شک حضور تیم ملی ایران در هند بیش از پیش انگیزه مربیان و بازیکنان، حامیان و حامیان فوتبال بانوان را ایجاد می کند و می توانیم حرفه ای تر و راحت تر و با حمایت بهتر برای پیشرفت و موفقیت فوتبال بانوان پیش برویم.

دیدگاهتان را بنویسید