وزارت ورزش و مجلس باید نگاه فراجنسی به ورزش داشته باشند/تبلیغات برای اسپانسرها جذاب نیست


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815789

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز گفت: از وزارت ورزش و دولت و در رأس مسائل از مجلس محترم می خواهم که ورزش را غیر جناحی و با نگاه بالاتر ببینند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد نق زاد، عضو هیأت مدیره فدراسیون تنیس روی میز درباره اختتامیه لیگ برتر پینگ پنگ بانوان که اخیراً به میزبانی استان کرمان برگزار شد، بیان کرد: هم آقایان و هم سایر هیئت های تیم های ملی ما باید به صورت گسترده عملیاتی شوند. با نگاه و تفکری جدید البته یادآوری می کنم که اجرای چنین برنامه هایی نسبت به سال های گذشته هزینه های متفاوتی را می طلبد.

نق زاد افزود: جذب حامیان مالی و محبوبیت این ورزش در بین تمامی اقشار مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که این امر نیازمند چنین تفکر و توجه به همه جوانب است.

عضو هیئت مدیره فدراسیون همچنین تصریح کرد: کرمان بر همین اساس و با همین تفکر میزبان پایان لیگ برتر بانوان بود چرا که تیم شهرداری شهربابک با دفاع از عنوان قهرمانی لیگ بیست و پنجم، سه بار پیاپی عنوان قهرمانی را کسب کرده بود. فصول سال، بنابراین به گفته پاریس، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و ایرانمنش، رئیس هیئت استان، کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی قابل پیش بینی بود و درخواست میزبانی برای میزبانی سومین و آخرین دوره مسابقات توسط فدراسیون تایید شد. لیگ بانوان . .

نق زاد افزود: من به عنوان عضوی از فدراسیون معتقدم لیگ پویا نیاز به امکانات و تکمیل و حتی نوع رفتار در سطح بین المللی دارد تا با سایر کشورها جذابیت ایجاد کند تا بازیکنان اقتصادی وارد این عرصه شوند. هزینه های فدراسیون را از آنها تامین کند.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون گفت: با کمک فعالان اقتصادی، فدراسیون و سایر دوستان حدود 5 میلیارد ریال برای بازسازی سالن 25 ساله شهید کهنوجی هزینه کردیم تا زیرساخت سالن های تنیس روی میز تغییر و آشتی شود. بازرگانی فعالان با تیم وارد عرصه لیگ برتر و فدراسیون های ورزشی شدیم.

نق زاد در خصوص ظرفیت خانگی کرمان برای حضور در مسابقات بین المللی در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد و گفت: با کمک و عنایت شهدا به ویژه سردار شهید حاج کاسم سلیمانی قطعا این امر محقق خواهد شد. جلسات متعددی با مدرسه و خانواده تنیس روی میز حاج کاسم داشتیم که امیدواریم با کمک همه مسئولین امکان پذیر باشد.

نق زاد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در دوران جوانی و جوانی ورزشکار بود، ادامه داد: در سال های اخیر در منزل خود میز پینگ پنگ داشته و علاقه زیادی به تنیس روی میز نشان داده که باعث زنده ماندن وی شده است. به یاد سردار دلا به فکر برگزاری مسابقات بین المللی یاد و خاطره حاج کاسم در کرمان باشد.

عضو هیئت مدیره فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به محبوبیت این رشته ورزشی و محبوبیت آن در بین تمامی اقشار جامعه، تاکید کرد که باید به تنیس روی میز ارزش بیشتری قائل شد.

فرهاد نق زاد در ادامه به ظرفیت های موجود در کرمان از نظر زیرساختی و نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: ایرانیان و ورزشکاران تنیس روی میز نشان داده اند که در این زمینه توانایی های بالایی دارند و استان کرمان در سال های گذشته زیربنای این حوزه بوده است و مطرح کرد. افراد مطرح در سطوح مختلف و آنها را وارد بدنه فدراسیون کرد. سالن شهید کهنوجی با ضعف هایی در تجهیزات مواجه است که اگر به لطف خداوند و مساعدت مسئولان و با حمایت فعالان معدنی و صنعتی استان کرمان میزبان رویدادهای بین المللی باشد، این نقاط ضعف به حداقل می رسد و تمام تلاش ما بر این است که به سطح استاندارد برسیم. . به عرصه بین المللی نزدیک تر شوید.

وی گفت: به دنبال پخش زنده مسابقات تنیس روی میز از رسانه ملی خواهیم بود که با توجه به نام و جایگاه والای حاج کاسم سلیمانی در سطح بین المللی و بین المللی باید آمادگی بیشتری برای سالن مسابقات داشته باشیم و این مسابقات را از رسانه ملی پوشش دهیم. رسانه ملی

نقزاد با اشاره به اینکه جوایز نقدی از سوی کشورها و ورزشکاران مطرح دنیا قابل دعوت است، گفت: طی جلسه مشترک با افشین بدیعی دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا و مهرداد علیگرداشی رئیس فدراسیون توانستیم نتیجه و رنکینگ فدراسیون جهانی برای این دوره از مسابقات را محاسبه کنید که برای ورزشکاران بسیار جذاب تر خواهد بود.

فرهاد نق زاد افزود: اطمینان دارم با کمک و پتانسیل شرکت های خصوصی و خصوصی استان کرمان به ویژه شرکت های بزرگ معدنی مانند گل گهر سیرجان، مس سرچشمه، مس رفسنجان، معدن خاتون بام و خودروهای استانی می توانیم در این زمینه حضور داشته باشیم. وی ادامه داد: بیایید با همکاری یکدیگر زیرساخت های ورزشی استان به ویژه تنیس روی میز را احیا کنیم و جوایز شایسته ورزشکاران بین المللی را دنبال کنیم البته شاید شرایط اقتصادی کشور برای تسریع در این کار اولویت نداشته باشد اما از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد. تلاش در این راستا

نق زاد ادامه داد: جامعه به ورزش نیاز دارد به ویژه جامعه ای که از بیماری و هزینه های گزاف درمانی رنج می برد. امیدواریم ضمن ارتقای کار فرهنگی و ورزشی در این راستا بیشترین هزینه ها را در ورزش سرمایه گذاری کنیم تا سلامت جامعه تامین شود. سال های آینده

فعال اقتصادی فدراسیون تنیس روی میز درباره ثمربخشی کار مدیران اقتصادی و کارشناسان اقتصاد ورزش در بدنه فدراسیون و الگوسازی آن در سایر رشته های ورزشی برای افرادی که به عنوان حامی فرصت حضور در ورزش را دارند، گفت: کمک کنید. با رشد ورزش در کشور، ذهن فعال اقتصادی درگیر تولید تجارت و مبادلات می شود، بنابراین یا باید ورزش را دوست داشته باشد یا کارهای خوبی انجام دهد که این افراد را جذاب و حاضر کند. بخشی از این جذابیت، بیلبورد است و بخشی دیگر نیازمند همراهی یا عدم همراهی یک فعال اقتصادی است.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات برای ایجاد انگیزه در افراد گفت: احساس و تصور من این است که در گذشته دوستانی که تیم داشتند یا در فدراسیون های ورزشی هزینه می کردند و فقط نام آنها تبلیغ می شد، امروز با این هزینه بالا هیچ هزینه ای وجود ندارد. برای آنها جذابیت دارد و به تبلیغات تجاری در صدا و سیما، فضای مجازی و … روی می آورند. متأسفانه تغییر قوانین مالیاتی با اعطای برخی از آنها در حوزه ورزش نیز با تغییراتی مواجه شده است که باید از سوی وزارت ورزش و مجلس محترم پیگیری شود تا جذابیت های قانونی برای بنگاه های اقتصادی از بین نرود.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: به نظر من ورزش می تواند خط شکنی برای یک فعال اقتصادی باشد تا سفیر و رایزن اقتصادی ایران در کشورهای دیگر باشد. اگر مسئولان با تفکر اقتصاد ورزش جلو بروند، ورزشکاران ارزش بیشتری پیدا می کنند و برای فعالان اقتصادی جذابیت دارد که در سطح بین المللی در این عرصه به گونه ای مورد قبول و تایید آنها دیده شوند.

نق زاد در خاتمه خطاب به کسانی که می توانند به ورزش ایران کمک کنند، گفت: از وزارت ورزش و دولت و در رأس امور مجلس محترم می خواهم که به ورزش به عنوان یک نگاه متعالی و با دید بالاتر نگاه کنند. برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که به افزایش سرانه ورزش، ورزشکار و زیرساخت های ورزشی در کشور کمک می کند تا با حذف مافیای پزشکی و دارویی بهتر شود، افتخار و دستاورد بزرگی است. تمرکز بر سلامت و پیشگیری از درمان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید