اسپانسرها در کشتی یکبار مصرف هستند/ قرارداد یزدانی 800 میلیونی؟ او به مادیات وابسته نیست


ساعت: 09:26
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902301

بعید می دانم مربی یزدانی با صنایع مازندران قرارداد داشته باشد

مربی آزاد تیم کشتی سانیاس مازندران گفت: حسن یزدانی در گروه مادیات حضور ندارد و ارتباط خوبش با رضا یزدانی به عنوان سرمربی تیم سانیاس باعث شد تا به تیم لیگ برتر کشتی کشورمان بپیوندد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی حبیبی مربی تیم ارسال رایگان صنایع مازندران و دستیارش رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی دانا درباره انگیزه این کادر فنی برای ادامه حضور در تیم سانیاتس پس از قهرمانی سال گذشته اظهار داشت: هدف ما تکرار و دفاع از قهرمانی لیگ برتر در فصل گذشته بود و توانستیم این تیم را ادامه دهیم. تلاش برای تشکیل تیم بیایید دور هم جمع شویم تا به نیروهای بومی استان مازندران تکیه کنیم. امیدواریم با این تیم قهرمانی را تکرار کنیم کشتی گیران بگذارید امسال در لیگ برتر هموار و آماده باشد.

وی با اشاره به شرایط حمایت مالی و حمایت مالی از مسابقات خاطرنشان کرد: حامیان مالی باید روی آنها سرمایه گذاری کنند لیگ برتر کشتی و حمایت مالی کار دشواری است. چون فضا برای برگزاری لیگ محدودیت دارد و زمان آن هم زیاد نیست. به همین دلیل، اکثر حامیان مالی یک یا حداقل دو ساله هستند که در اصل یکبار مصرف هستند.

حبیبی همچنین گفت: هر سازمان حامی بعد از یکی دو سال به اعدادی که در نظر داشت نمی رسد و عملا در آن حضور دارد. لیگ کشتی برای او چیزی به ارمغان نخواهد آورد. در فدراسیون و سازمان لیگ که به نظر من الان به عنوان کمیته جایگاه دارد، باید یک فکر اساسی برای لیگ کشتی از این نظر لیگ کشتی هیچ وقت بهتر از سال قبل نبوده و کمک کند کشتی کشور باید قهرمان لیگ شود.

او قوانین را رعایت کرد لیگ برتر کشتی عنوان شد: محدودیت استفاده از حداکثر 3 کشتی گیر ملی پوش در اساسنامه است و همه تیم های ما باید این قانون را رعایت کنند، اما نحوه برگزاری هر ساله لیگ برتر نسبت به سال گذشته سخت تر شده است که به نفع آن است. از جریان پویا لیگ کشتی نه ما یک برنامه درست لیگ برتر باید با یک استراتژی مدون انجام شود تا این مسابقات حداقل 3 ماه طول بکشد نه 40 یا 45 روز و رفت و برگشت.

مربی تیم کشتی صنایع مازندران تصریح کرد: در این شرایط آینده ای وجود ندارد لیگ کشتی انتظار می رود. سازمان لیگ می گوید امسال از ورود بیش از 8 تیم به لیگ ممانعت به عمل آمده است اما باید گفت در واقع تنها 3 یا 4 تیم هستند که توانایی مالی و سرمایه حضور در لیگ را دارند. مشکلات مالی هم برای باشگاه و هم تقلا کسانی که وارد لیگ شده اند مهم هستند و باشگاه ها باید توانایی پرداخت هزینه های سنگین را داشته باشند.

وی با تیم صنایع مازندران تماس گرفت حسن یزدانی وی تاکید کرد: سواری به عنوان یکی کشتی گیر مازندرانی که عناوین مهم زیادی را در کشتی فرنگی جهان کسب کرده است به تیم ما آمد تا در راه رسیدن به قهرمانی به صنایع کمک کند. اینکه می گویند همت مسلمی (سرمربی حسن یزدانی) با او به این صنعت پیوسته اطلاعی ندارم اما می دانم که خودش با باشگاه قرارداد بسته و بعید است چنین اتفاقی افتاده باشد.

حبیبی برای مبلغ قرارداد سواری وی اذعان داشت: شماره قرارداد حسن یزدانی تا جایی که من می دانم تقریباً همان 800 میلیون تومان و ارقام دیگر صحت ندارد. من باید این را بگویمحسن یزدانی او مقید به مادیات نیست و رابطه خوبی که با رضا یزدانی به عنوان سرمربی تیم صنعتی دارد باعث شده است. لیگ برتر کشتی به تیم ما خوش آمدید

این مربی ارسال رایگان کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا این مبلغ فقط برای 2 فروند کشتی نهایی است؟ سواری داده می شود یا خیر، گفت: به جز پارسال که در قرارداد اشتباه کردیم و فدراسیون هم طرف ورزشکار را گرفت، نگران این تعداد هستیم. کشتی ما با هیچ فریلنسر قراردادی نمی بندیم و در واقع ورزشکار بلافاصله پس از عقد قرارداد کاملا در اختیار ماست. حالا همه چیز به باشگاه و سرمربی بستگی دارد کشتی گیر در کدام مسابقه و کجا روی تشک برویم. پس طبق شرایط پیش میرویم.


بیشتر بخوانید:



دیدگاهتان را بنویسید