حکایت دنیای عاری از مادیات/ خانواده بسیجی وقف خدمت به مردم


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838302

تربیت جهادگران فاطمی جلوه های زیبای جهادگری را به نمایش گذاشت، زیبایی هایی که جهادگران بسیجی به وجود آوردند تا بگویند بسیج از دنیای مادیات فارغ است و عشق به خدمت در وجودش رخنه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا؛ یکی از زیبایی های رزمایش بزرگ جهادگران فاطمیون حضور خانواده ای بود که تمام اعضای آن وقف خدمت به مردم منطقه هستند.

خبرنگاران امروز در کنار این جهادگران زیبایی های این جهاد خالصانه را به تصویر می کشند.

در بازدید از یکی از گروه های جهادی مستقر در خاتم با صحنه ای مواجه شدیم که برای بسیاری از دغدغه مندان دنیا و مادیات عجیب و شاید غیر قابل باور است.

علی محمد دهگانی پدر خانواده ای است که او به همراه دو فرزندش و داماد خانواده هرجا صحبت از خدمت به مردم می شود بدون هیچ دلیل و توقعی به عنوان نفر اول تمام فعالیت های روزمره خود را متوقف کرد و به جمع اعضای خانواده پیوست. جهادگران در قالب گروه های جهادی خدمت می کنند.

علی محمد دهگانی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه برای فعالیت در گروه های جهادی دو فرزندم کارمند هستند و بی دلیل مرخصی بدون حقوق می گیریم و با شور و اشتیاق به مردم خدمت می کنیم، گفت: خدمت به مردم وظیفه است هر کدام و اگر مردم به یکدیگر کمک کنند، جامعه مهدوی تشکیل می شود که برای ظهور امام زمان آماده می شود.

وی افزود: متاسفانه آفتی در جامعه وجود دارد که مردم می گویند به ما ربطی ندارد. همین چهار کلمه ساده ریشه بسیاری از مشکلات کنونی جامعه است و اگر بتوانیم این ذهنیت را اصلاح کنیم دیگر با زشتی ها و مشکلات زیادی در جامعه مواجه نخواهیم شد.

دهقانی در مورد اینکه آیا این گونه فعالیت های جهادی بر عهده نهادهای دولتی نیست، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هر فردی در هر مکانی باید مرکز دنیا محسوب شود و توجه داشته باشد که همه نگاه ها به او دوخته شده است. مسئولان وظیفه دارند که اگر خدا بخواهد به خوبی عمل می کنند و ما انسان ها وظیفه داریم انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه هزینه ها، مشکلات و گرفتاری های زندگی انسان ها را نباید از کمک های متقابل گرفت، تصریح کرد: هر زمان که نیاز به استراحت و رهایی از آلودگی های دنیوی داریم، همه اعضای خانواده ما اردوی جهادی پیدا می کنند و در ما کار می کنیم. در ارتش تا به اصل خود برگردیم و هدف آفرینش خود را بدانیم.

باید بگویم؛ گروه های جهادی استان در قالب دکترین بزرگ جهادگران فاطمی به مدت سه روز در مناطق متروکه شهرستان خاتم مستقر هستند و به مردم نیازمند خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید