ثبت 13 وقف جدید در یک سال اخیر در خلیل آباد/ 2 زمین برای ساخت منازل مسکونی نیازمندان وقف شد.


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908907

رئیس اوقاف و امور خیریه خلیل آباد اعلام کرد؛

حسینی گفت: در یک سال گذشته شاهد ثبت 13 نذور جدید در سطح شهرستان بودیم که خوشبختانه 2 قطعه برای ساخت منازل مسکونی برای نیازمندان و با مساعدت کمیته امداد واگذاری و ساخت این خانه ها نیز انجام شده است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احمد حسینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ وی بیان کرد: شهرستان خلیل آباد مدفن 4 امامزاده ای است که امامزاده سید قاسم(ع)، امامزاده هادی(ع)، امامزاده سید حسن(ع) و نوادگان معصوم بی بی نور و بی بی خور در این شهرستان مدفون هستند.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه یکی از جاذبه ها و خدمات گردشگری شهرستان خلیل آباد محسوب می شود، خاطرنشان کرد: هر ساله سهم زیادی از گردشگران شهرستان خلیل آباد به گردشگری زیارتی تعلق دارند و از بقاع متبرکه که پذیرای هزاران زائر و مجاور است، بازدید می کنند.

رئیس اداره نذورات و امور خیریه خلیل آباد با تاکید بر اینکه سالانه بیش از صدها برنامه فرهنگی و مذهبی در این منطقه پربرکت به ویژه در ایام مذهبی و انقلابی برگزار می شود، گفت: دوازدهمین طرح انتصابی در سازمان اوقاف به نام امام زمان (عج) دوازدهم هر ماه برگزار می شود و در این روز بسته های معیشتی توسط اداره اوقاف و بقاع متبرکه بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته بیش از 700 بسته معیشتی با همکاری سایر دستگاه ها بین نیازمندان توزیع شده است، اذعان داشت: بیش از 20 هزار بسته غذای گرم مطابق با مراسم تعزیری طبخ، بسته بندی و توزیع شده است.

حسینی همچنین به کمک های این اداره اشاره کرد و تصریح کرد: در یک سال گذشته شاهد ثبت 13 کمک جدید در سطح شهرستان بودیم که خوشبختانه 2 قطعه برای ساخت منازل مسکونی برای نیازمندان بوده است. در مورد منازل نیز اقداماتی انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید