ساخت 647 واحد مسکونی برای نیازمندان در مازندران / توزیع 290 ​​هزار بسته معیشتی


ساعت: 17:44
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836175

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از مازندران اعلام کرد:

رضا هادیان گفت: 647 مسکن برای نیازمندان در مازندران ساخته شده و این پروژه در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید رضا هادیان امشب در مراسم اهدای 3000 دست لباس با عنوان “اسکن تشویقی” و 6600 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند تحت عنوان همدلی و مهربانی و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ) نماز جمعه در مصلی ساری اقامه شد و عنوان شد: 13 زندانی با حمایت دستگاه های مختلف و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از زندان آزاد شدند.

وی همچنین با ارائه گزارشی از خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مازندران با بیان اینکه در 70 روستا با حضور خیران مدرسه ساخته شده است، افزود: این در حالی است که در 140 روستا با حضور خیران و هیئت امنا مسجد احداث شده است. “

هادیان افزود: در 80 روستا نیز پروژه های خدمات زیربنایی از جمله آبرسانی، احداث خانه عالم، راه روستایی و … اجرا شده است و ساخت مسکن نیازمندان با مشارکت خدمات اجتماعی از دیگر تلاش های این است. پایه. “

وی گفت: 647 مسکن نیازمندان در استان ساخته شده و اجرای این طرح همچنان ادامه دارد.

مدیر عامل اجرایی امام خمینی (ره) مازندران توزیع جهیزیه، بسته های زندگی و لوازم التحریر را از دیگر خدمات بنیاد احسان عنوان کرد و ادامه داد: 290 هزار بسته معیشتی پس از طغیان تاج در بین نیازمندان استان توزیع شد.

این مسئول یادآور شد: ارزش بسته های معیشتی 61 میلیارد تن و از جمله خدمات توزیع 40 هزار بسته لوازم التحریر، درمان 148 کودک ناشنوا، حمایت از 1100 بیمار سرطانی و 1800 زوج نابارور است.

آیت الله محمد باکر محمدی لائینی، سخنگوی ولی فقیه در مازندران نیز با بیان اینکه عید باید دستاورد شادی خانواده ها باشد، افزود: کالاهای معنوی، آزادی و معیشت می تواند باعث شادی خانواده ها شود.

وی ضمن تقدیر از خدمات دستگیری خانواده های نیازمند و نیازمند زندانیان غیرعمد گفت: خداوند متعال رحمت و مغفرت بندگان را نسبت به یکدیگر دوست دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران همچنین با اشاره به فرمان ارزنده رهبر معظم انقلاب در دوران اپیدمی ولیعهد، عطوفت و همدلی نامید و گفت: و مردم به صورت خودجوش به توده های این قشر دستور به سعادت دادند.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز کشور را برای برون رفت از مشکلات نیازمند کار جهادی دانست و از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد: این حضور نشان دهنده شکاف بین دولت است. و در حال پر شدن است.«تلاش و حضور دولت در میان مردم نقش مهمی در بازسازی این رابطه داشته است.

وی از شناسایی 36 منطقه آسیب دیده در استان خبر داد و گفت: باید با روحیه جهادی برای رفع مشکلات این مناطق و محلات تلاش کنیم.

امروز 365 بسته معیشتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه و بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید