290 هزار بسته معیشتی در لرستان توزیع شد

ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785093

ویسکرمی گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 290 هزار بسته معیشتی توسط ولیعهد در استان لرستان توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سفیر حامد ویسکرمی در مراسم افتتاحیه طرح حرکت مثبت در ورزشگاه تهتی گفت: یکی از ویژگی های حکمرانی موفق و جامعه رو به رشد وجود حکمرانی خوب در جامعه و خدمت به مردم تحت حاکمیت آن است. امروز بعدازظهر در خرم آباد این مهم است.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) امروز با رهبری ایشان به بهترین نحو در کشور خدمت می کند و گروه های جهادی همواره آماده خدمت هستند و جان خود را برای خدمت به مردم فدا می کنند.

فرمانده قرارگاه امام لرستان با اشاره به خدمات ارائه شده در ایام تاج گذاری گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بیش از 290 بسته مواد غذایی، پروتئینی، لوازم التحریر و ملزومات بین نیازمندان استان توزیع شده است.

ویسکرمی گفت: همچنین ساخت 1200 واحد در طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است و در صورت نیاز به زمین می توانیم تا 5000 واحد نیز احداث کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساخت 5000 مسکن برای نیازمندان در نقاط مختلف استان به ویژه در مناطق روستایی و سیل زده را در دستور کار قرار داده ایم که با مشارکت کمیته حمایت، بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و بهزیستی آغاز شد. . سال تحویل.

رئیس ستاد فرماندهی امام خمینی (ره) گفت: تجهیز 22 خانه ورزش در مناطق فقیرنشین استان با رویکرد مسجد محوری را در دستور کار خود داشتیم تا هم استعدادیابی و هم پیوست فرهنگی انجام شود. برای نوجوانان ایجاد شود”

ویسکرمی با اشاره به جهش تولید در بخش کشاورزی افزود: این طرح در 235 هزار هکتار از اراضی بارانی استان در حال اجراست و تا امروز بیش از 85 هزار هکتار از این اراضی زیر کشت و 40 میلیارد تن منابع مالی قرار گرفته است. سرمایه گذاری شده است که 20 میلیارد “برای تامین ابزار و سایر هزینه های پروژه”.

وی بیان کرد: در روستا 77 درصد زمین ما پرباران است که تلاش شد در کشت مزارع پرباران به فرصت تبدیل شود و جهش 25 تا 30 درصدی در تولید ایجاد شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان با بیان اینکه 400 جهیزیه در حوزه ازدواج توزیع شده است، گفت: طرح روستای آباد استان را آغاز کرده ایم که به صورت پایلوت از سال 15 آغاز شده است. روستاها و همه مسائل شناسایی می شود.» و ارائه خدمات اجتماعی و تبدیل روستا به روستای بدون بیکاری مد نظر است.

وی گفت: هم اکنون 237 پروژه با اعتبار 1111 میلیارد ریال در استان در حال اجراست که از این تعداد 109 مدرسه که 53 مدرسه به بهره برداری رسیده است.

ویسکرمی گفت: جایگزینی 37 مدرسه با مدارس صومعه سرا از دیگر اقداماتی است که از ماه آینده آغاز می شود و جای خود را به مدارس استاندارد می دهد.

وی با اشاره به طرح مثبت این پویش افزود: این طرح در روستاها آغاز می شود و در فاز اول 60 ویلچر در اختیار کودکان محروم زیر 14 سال قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید