موج همدردی سپاه پاسداران با مردم در جنوبی ترین نقطه کشور از دیروز هر روز شدیدتر می شود/ از ساخت 450 واحد مسکونی تا توزیع 607 هزار بسته معیشتی.


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813897

این مطلب در گفت و گو با مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان بیان شد.

وی با عزت گفت: سپاه پاسداران در خط مقدم جهاد فی سبیل الله و در یاری محرومان است. به دنبال ایجاد شغل در نقاط مختلف استان برای کمک به فقرا و نیازمندان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر یاسین باوکار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار هرمز، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر و روز پاسدار گفت: لباس سبز سپاه را می شناسند و می پوشند. پاسدار پاسدار با تکیه بر شهدا.

مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان گفت: سپاه پاسداران در خط مقدم جهاد فی سبیل الله و کمک به افراد محروم محرومیت زدایی و عمرانی و اشتغالزایی در نقاط مختلف استان برای کمک به فقرا و نیازمندان انجام می شود.

باوکار بیان کرد: در ماه های اخیر هرمزگان دچار دو سیل و زلزله شده و مردم مناطق جنوب به ویژه مناطق شرق استان متحمل ضربه سختی شده اند. گروه های جهادی از همان روزهای اول بحران در صحنه بوده و برای مردم کانکس های موقت ایجاد کرده اند.


e4f2948f 4bb2 4a51 acfe 6c99dd8205eb خبر خاکستری


گروه های جهادی از اولین لحظه بحران تا رفع کامل در کنار مردم خواهند بود

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران و گروه های جهادی از اولین لحظه وقوع بحران تا رفع کامل آن در کنار مردم خواهند بود، گفت: اکنون که چندین ماه از وقوع سیل و زلزله در هرمزگان می گذرد، در حال حاضر با گذشت چند ماه از وقوع سیل و زلزله در هرمزگان می گذرد. اما گروه های جهادی به همراه سایر مقامات همچنان در حال ساخت خانه های آسیب دیده از سیل و زلزله هستند.

رئیس بسیج سازندگی استان هرمزگان با اشاره به اینکه امسال تاکنون بیش از 40 پروژه آبرسانی توسط بسیج سازندگی انجام شده است، گفت: علاوه بر آبرسانی در

خانه سازی برای نیازمندان، ایجاد اشتغال، کشاورزی و سپاه پاسداران در کنار گروه های جهادی در کنار مردم است.

باوکار با اشاره به خسارات وارده به بخش های کشاورزی در اثر سیلاب در هرمزگان گفت: سال آینده برای جبران خسارت در کنار کشاورزان خواهیم بود و آموزش های لازم در این زمینه ارائه خواهد شد.


8b2ac74e 50d9 46dc 9e1f 5ec79b002e9a خبر خاکستری


گروه های جهاد جان خود را در راستای اخلاص از ترس از شهدا فدا کرده اند

وی افزود: گروه های جهادی جان خود را در حد اخلاص از بیم شهدا نثار کرده اند و بیشتر وقت خود را صرف کمک به مردم در نقاط مختلف استان می کنند.

رئیس بسیج سازندگی استان هرمزگان بیان کرد: امسال بیش از 450 منزل مسکونی برای اسکان نیازمندان احداث شده است و در نظر داریم در سال آینده این تعداد را به 1500 واحد برسانیم و فاز اولیه آن 150 واحد است و در کنار مردم خواهیم بود.

باوکار با اشاره به طرح کرامت گفت: در بحث تفریحات سالم برای جوانان در مناطق آسیب پذیر، احداث ورزشگاه و فضای سبز و ورزش در برنامه بسیج سازندگی هرمزگان و همچنین ساخت مدرسه در اماکن است. جایی که سال ها در برنامه این موسسه مورد نیاز بوده است.»


fe5a8c49 6625 41d8 90b7 1672859a2cae خبر خاکستری


توزیع بیش از 5 میلیون ماسک رایگان

وی خاطرنشان کرد: تا رفع محرومیت از چهره مناطق مختلف هرمزگان در کنار مردم خواهیم بود.

رئیس بسیج سازندگی استان هرمزگان با اشاره به بحران کرونا گفت: سپاه پاسداران با همراهی گروه های جهادی کار خود را از اولین روزهای شیوع کرونا با ضدعفونی معابر و نصب بیش از 85 ماسک آغاز کرد.

باواکار افزود که بیش از 5 میلیون ماسک و سلاح رایگان بین کادر پزشکی و غذای گرم بین محله های فقیر نشین و استان ها توزیع شد.

وی ارائه داروهای رایگان تاج به نیازمندان، کمک به تدفین خانواده های نیازمند و توزیع بسته های معیشتی را از دیگر برنامه های بسیج در ایام تاج گذاری عنوان کرد.


784d8727 6e90 4ec4 8bbd 30234e53187f خبر خاکستری


تاکنون 607 هزار بسته معیشتی توزیع شده است

مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان گفت: در ابتدای سال تحصیلی 10 هزار لباس دانش آموزی و 10 هزار لوازم التحریر تولید و توزیع شد.

باوکار با اشاره به برگزاری 21 همایش همدلی و همدلی در هرمزگان گفت: تاکنون 607 هزار بسته معیشتی توزیع شده است و در نظر داریم تا پایان سال بیش از 700 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی با اشاره به تاکید بر ترویج ازدواج آسان در جامعه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3 هزار جهیزیه توزیع شده و تا ساماندهی همه جوانان جامعه این برنامه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید