سردار سلیمانی زندگی خود را وقف خدمت به مردم و کسب رضای خدا کرد

وی ادامه داد: خداوند متعال در آیه دیگری فرمودند، تصور نکنید شهدا از این دنیا رفته اند، دیگر در این دنیا نیستند، خیال است، زنده هستند و از خدا روزی می گیرند.

امام جمعه قزوین گفت: حاج قاسم سلیمانی فرمودند مکتب ما مکتب امام حسین (ع) است، ما در دین امام حسین (ع) هستیم، ما امت امام حسین هستیم، ما راه امام حسین (ع) را دنبال می کنیم. ع) یعنی به ما یاد داد. خطابی داد و گفت اگر می خواهی راه مرا پیدا کنی و اندیشه ام را بشناسی به آرمان اباعبدالله الحسین (ع) عمل کن.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: زمانی که امام حسین(ع) می خواست قیام خود را آغاز کند، قبل از خروج از مدینه، وصیت نامه ای نوشت و به برادرش محمد حنفیه داد، سپس گفتند من دارم. امام فرمود: برای مبارزه با فساد قیام کردم، من برای مقام و منزلت و دنیا قیام نکردم، آمده ام تا امر به معروف و نهی از منکر کنم و به سیره پدرانم اقتدا کنم.

آیت الله عابدینی یادآور شد: حاج قاسم با گرگ های داعشی که آمریکا تربیت کرده بود روبرو شد. می خواستند امت پیغمبر و دین پیامبر را وارونه نشان دهند و اسلام را طوری به دنیا معرفی کنند که همه فکر کنند اسلام دین جنگ و خونریزی است.

امام جمعه قزوین گفت: حاج قاسم حتی برای کمک به ایزدی های عراق رفت، یزیدی ها اهل کتاب هم نیستند، حاج قاسم به آنها گفت که اجازه نمی دهیم به آبروی شما توهین شود و خون شما بریزد.

ecce16e1 b4f2 4942 b2b2 f959d9e2d2b4 خبر خاکستری


فرمود: امام حسین (ع) فرمود یزید مرا در دو راه قرار داده است یا شهید شوم یا ذلت را بپذیرم، ذلت را ترجیح می دهم، اینجا مکتب جوانمردی است و حاج قاسم طلبه است. در این مدرسه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: حاج قاسم در آینده در تمام کشورهای اسلامی بیشتر خواهد شد، او معلم بزرگ مردانگی، صداقت و جوانمردی بود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امام حسین (علیه السلام) وارث همه پیامبران است، حاج قاسم نیز به همه مسلمانان و غیرمسلمانان کمک کرد تا بدانند وقتی در مکتب امام حسین هستیم یعنی. راه ما راه انبیا است، پیامبران با شرک مبارزه کردند، تمام درجه حاکمیت آمریکا، انگلیس، عربستان و کشورهای اروپایی بر اساس کفر است.

وی تاکید کرد: حاج قاسم نشان داد که ما فقط یک دو قطب داریم، یک قطب نشان دهنده راه انبیا و اولیای خدا، طاغوت ها در یک قطب، امام حسین(ع) در یک قطب و یزید در مقابل آن قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: به معنای عام ظلم، قتل و جنایت در یک قطب و عدالت، انصاف و انسانیت در یک طرف است، راه انبیا پس از امام حسین (ع) ادامه یافت.

آیت الله عابدینی فرمودند: خداوند فرمود: همه مؤمنان در یک ردیف هستند و ولیّ آنها خداست، پیش از آنان کافران و ظالمان هستند، ما شما را از اهل ایمان می شماریم.

514fc32c f4d6 4c25 8b28 d1b1039ed735 خبر خاکستری


فرمود: وقتی امام زمان (عج) ظهور کند، مسیح (ع) می‌آید و از او تقلید می‌کند، یعنی مسیحیان آماده هستند که ایمان بیاورند و در آینده نیز به مسلمانان ملحق می‌شوند که مسیحیان بیایند و مسلمان شوند. ، طبق آیه 6 سوره صف، مسیح (ع) نیز از آمدن پیامبر (ص) خبر داده است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند تنها یک دوقطبی را در قرآن پذیرفت و دوقطبی های دیگر را نفی کرد، دوقطبی مستضعفان و مستکبران مورد قبول خداوند قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در تمام عمر خود رضای خدا را طلب می کرد، امام حسین(ع) قبل از خروج از مدینه بر سر قبر پیامبر(ص) رفت و شروع به دعا کرد و فرمود: خدایا این را به من عطا کن. انتخاب کن که از خودت و پیامبرت راضی باشی.

وی تصریح کرد: در بین راه، در مسیر کربلا، حضرت سخنرانی کردند و فرمودند رضایت ما رضای خداست، ما اهل بیت فقط رضای خدا را می خواهیم، ​​این مکتب امام حسین (ع) است و مکتب حاج قاسمی، یعنی ما را می فهمند که در زندگی به غیر از رضای خدا راضی نباش و دلت را نبند.

45f113bf 82a5 4332 ab43 f693595c884b خبر خاکستری


امام جمعه قزوین بیان کرد: حاج قاسم طلبه مکتب حضرت زهرا(س) بود، حاج قاسم می گفت سوریه و عراق همسایه ما هستند، دارند نابود می شوند، امنیتشان از بین می رود، تا امنیت نمی خوابم. اینجا تأسیس شود اینجا مدرسه تربیت حاج قاسم است.

وی گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب رسول گرامی اسلام (ص) بود. فرمود اگر کسى از شخصى بشنود، اگر چه مسلمان نباشد، فریاد مى زند و از مسلمانان کمک مى خواهد. اگر مسلمانی این دعوت را اجابت نکند، مسلمان نیست. .

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: حاج قاسم به درخواست سوری ها و عراقی ها پاسخ داد، این مکتب حاج قاسمی است، رهبر فرزانه انقلاب فرمودند حاج قاسم صادق است، صداقتش مردم را جذب کرد، با به خواست خدا به برکت صداقت حاج قاسم قاسم هر روز بر پیشرفت و پیروزی مردم ما می افزاید و دشمنان دین و ایمان را بیش از گذشته رسوا می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید