سردار شهید استوار همه عمر خود را وقف انقلاب اسلامی و تبعیت از امامین انقلاب کرد

به گزارش خبرگزاری موج فارس

سردار گلم حسین گیب پرور در حاشیه بازدید از بزرگراه سردار شهید استوار از اجرای هوشمندانه این پروژه و نامگذاری آن به نام شهید خجسته شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز تقدیر کرد و گفت: سردار شهید استوار تنها نماینده مردم شهرمان نیست و نامش می درخشد. همه ایران اسلامی، سوریه و محور مقاومت و در واقع امروز شخصیت ایشان مایه مباهات همه مردم کشورمان است.

وی ادامه داد: سرلشکر شهید رسول مباشر محمود آبادی تمام عمر پربرکت خود را وقف انقلاب اسلامی و اطاعت از ائمه انقلاب کرد و شهردار شیراز و فهیم و علم و شورای اسلامی آن کلانشهر با تدبر این شاهراه تاثیرگذار را نامگذاری کردند. پروژه بعد از او .دادند.

سردار غیب پرور تصریح کرد: شیراز به عنوان یک کلانشهر شایسته توسعه شهری است و این پروژه خدمت بزرگی به مردم شیراز به ویژه در شرق این کلانشهر و رفع ازدحام این منطقه است.

جانشین فرمانده کل قرارگاه امام علی (ع) نیز از فرمانده سپاه فجر فارس که در همه عرصه ها موفق و موفق است تقدیر کرد.

شهردار شیراز

بزرگراه سردار شهید استوار با پیشرفت فیزیکی در دهه فجر به بهره برداری می رسد

محمدحسن اسدی در بازدید از پروژه بزرگراه شهید استوار محمودآبادی که در آستانه سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام انجام شد، گفت: امروز پنجشنبه مراسم سومین سالگرد شهادت شهید استوار در حسینه عاشیقان برگزار می شود. ثارالله، شیراز.

وی ادامه داد: این مراسم به منظور گرامیداشت فرهنگ ایثار و ایثار برگزار شد چرا که شهید استوار محمودآبادی محبوب همه مردم ایران و محور مقاومت و آزادی خواهان منطقه است و کمترین شهرداری شیراز می توانست. انجام دهید غسل تعمید این بزرگراه نام این شهید والامقام بود

شهردار کلانشهر شیراز ابراز امیدواری کرد که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

اسدی در خصوص مشخصات پروژه بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی گفت: این بزرگراه به طول 5.5 کیلومتر و عرض 80 متر در دوربرگردان شرق شیراز است و در سال های اخیر به صورت شبانه روزی کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. تلاش شهرداران سابق و فعلی منطقه 7، معاون فنی و عمرانی و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری به 80 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و امسال به بهره برداری می رسد.

این مقام ارشد دولت شهرستان شیراز با اشاره به تملک 10 هکتار زمین برای اجرای این پروژه با همکاری مالکان و اداره کل نذورات و امور خیریه فارس گفت: بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی از خلیج فارس. بلوار به سمت بلوار ولایت عظیم و به سمت بلوار اتحاد و در نهایت تخت جمشید و بلوار نصر شرقی ادامه دارد.

شهردار شیراز که شأن مدیران شهرداری را چیزی جز خدمات رسانی به 2 میلیون نفر جمعیت این کلانشهر می داند، از حضور مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی و خانواده سردار شهید استوار قدردانی کرد.

اسدی همچنین از تمامی اهالی شیراز برای حضور در سومین سالگرد شهید استوار دعوت کرد.

وی در پایان سخنان خود از افتتاح و بهره برداری یا بهره برداری از پروژه های شهرستانی به ارزش 50 هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد. تومان کشف شد یا عملیات ساخت آنها آغاز شد.


آیا این خبر مفید بود؟