سردار نقدی: دولت قبل آب آشامیدنی مردم را به مذاکرات و نتایج برجام گره زد/ اگر به ارزش تبعیت از ولایت پایبند بودیم امروز این مشکلات اقتصادی را نداشتیم/ شخصی از حقیقت درخشان انقلاب با فحاشی و فحاشی استفاده کرده است. فحاشی و تغییر نکرد

سردار نقدی: دولت قبل آب آشامیدنی مردم را به مذاکرات و نتایج برجام گره زد/ اگر به ارزش تبعیت از ولایت پایبند بودیم امروز این مشکلات اقتصادی را نداشتیم/ شخصی از حقیقت درخشان انقلاب با فحاشی و فحاشی استفاده کرده است. فحاشی و تغییر نکرد

سردار نقدی با اشاره به نگاه و سیاست دولت قبل در اداره کشور افزود: دولت قبل شراب خواری مردم را به مذاکرات و نتایج برجام گره زد و اقتصاد کشور را به بن بست کشاند. وی با بیان اینکه سفره و معیشت مردم با مذاکره تامین نمی شود، تصریح کرد: راه پیش روی کشور تکیه بر توان داخلی و پیروی از فرموده رهبری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه اطاعت از ولی قانونی را بالاترین ارزش نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر به ارزش اطاعت از ولایت پایبند بودیم امروز این مشکلات اقتصادی را نداشتیم.

سردار محمدرضا نقدی امروز در مراسم یادواره شهید «حسین امالکی» که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، از این شهید والامقام به عنوان اسطوره ملت ایران یاد کرد و گفت: ما باید راه راستین شهدا باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه معتقد است که شهید امالکی در مکتب اباالفضل(ع) پرورش یافته است و می گوید: حضرت اباالفضل(ع) وقتی به آب رسید، به یاد تشنگی امام حسین(ع) افتاد و از آب خارج شد. آب در اوج تشنگی.و لذا هیچ مکتب و ایمانی جز مکتب و ایمان کربلا ظرفیت تشکیل چنین اسطوره ای را ندارد.

نقدی شهید حسین امالکی را نه تنها اسطوره ملت ایران، بلکه اسطوره همه آزادگان جهان می داند و می گوید: جوانان ما در مکتب کربلا پرورش یافتند و عظمت روحی یافتند و حماسه بزرگ را آفریدند. دفاع مقدس

وی با بیان اینکه شهید امالکی به عنوان فرمانده و جانشین لشکر در زیر بمباران شیمیایی تصمیم گرفت نقاب خود را بردارد و چهره یک بسیجی را بگذارد و جان خود را به جای خودش حفظ کند، ادامه داد: به عنوان رهبر انقلاب فرمودند. هر دو به شهادت رسیدند، اما این قهرمانی، این استادی، این معلم و این افسانه برای بشریت ماند، یعنی انسان می تواند به جایی برسد که از وجود خودش بگذرد تا به دیگران جان بدهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فداکاری شهدا را در راه اقامه حق و عدل دانست و تصریح کرد: مکتب اهل بیت(ع) افرادی را تولید می کند که خود را فدای صلابت دین خدا می کنند و شهادت را بهتر از همه لذات دنیوی می بینند. زیرا زندگی را گذرا می دانند. خانه نیست.

وی با بیان اینکه امروز تفکر، منطق و سیره شهدا به ملت ایران عزت و عظمت بخشیده است، اظهار داشت: دشمن از موشک و پهپاد ما هراسی ندارد زیرا آنها چندین برابر ما موشک، پهپاد و سلاح دارند. اما دشمن چیست . مردم را می ترساند، آنها مردانی مصمم و با اراده هستند که جوهره مردانگی و جوانمردی مانند ملک را دارند و دنیا در نظرشان بی ارزش است و به دنبال اجر بهتری می گردند که همان لقاء الله است.

نقدی با اشاره به راه اندازی صدها شبکه رادیویی و تلویزیونی و هزاران کانال فاسد، مبتذل و فحاشی تلگرامی، اینستاگرامی و توئیتری علیه انقلاب اسلامی افزود: دشمن با ماهواره و شبکه های اینترنتی خود به جنگ ارزش های ما رفته است. .

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه آمریکا برای هیچ کشوری مانند ایران شبکه فارسی زبان راه اندازی نکرده است، گفت: دشمن می خواهد افکار و رفتارهای فاسد را در جامعه ما تشویق کند چرا که نمی خواهد آموزه های امالکیس گسترش یابد.

وی شهادت و ایثار و تقدیم جان برای دین خدا را از آموزه های شهدا دانست و اعلام کرد: ظالمان با سلاح های برتر مردم جهان را می ترسانند تا آنها را شکست دهند اما قبل از شهدا خلع سلاح می شوند و بنابراین آنها می خواهند آموزه های شهادت و شهادت را از بین ببرند.

نقدی هوشیاری و بصیرت ملت ایران را در تاریخ بی نظیر دانست و گفت: 44 سال است که این ملت با همه توطئه ها، دشمنی ها و توطئه ها مقابله کرده و از یک سو با کشتار منافقین و صدام متجاوز مقابله کرده است. بمباران شیمیایی و موشک باران شهرها و تحریم های اقتصادی مخالف است و از سوی دیگر در جنگ روانی برنده ظاهر می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به هوشمندی ملت ایران و اطاعت از رهبری فرزانه و فرزانه، تاکید کرد: دشمن تمام قوا را جمع کرده است تا ملت ایران رهبری شجاع و آگاه، فیلسوف، فقیه داشته باشد. یک سیاستمدار، یک حکیم، یک فرمانده، یک دانشمند و یک محاکمه، پس از میدان های سخت خود دست کشید و به دنبال بازندگان سیاسی و اجتماعی رفت، اما نشد.

نقدی با بیان اینکه دشمن می خواهد حیا، عفت و عفت را از جامعه ما بگیرد و کاهلی، فداکاری و بی حیایی را جایگزین آن کند، اظهار داشت: حیا و بداخلاقی را تغییر نمی دهد.

وی خیابان های پاریس، لندن و تل آویو را صحنه واقعی قیام های خودجوش اجتماعی و مردمی می داند و می گوید: «دشمنان واقعیتی ساختگی ایجاد کردند و با توطئه و پول هرج و مرج را در ایران هدایت کردند و از اراذل و اوباش و اراذل و اوباش استفاده کردند. آنها شورش های موقتی را آغاز کردند که مربوط به مردم نیست، اما خود اکنون درگیر شورش های واقعی و جنبش های مردمی شده اند و به زودی از بین خواهند رفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه یکی از آثار پیام امالکی را گسترش آزادیخواهی و حق طلبی دانست و افزود: داعش برای اینکه اسلام را زشت، خشن و غیرقابل دفاع نشان دهد و در جهان اسلام تفرقه ایجاد کند، ایجاد شد. اما به شکرانه نعمت شهید سلیمان و این نقشه شکست خورد. البته دشمن تسلیم نمی شود و ما نیز باید آماده باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم و مکتب و ایمان املاک را ارج نهیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در سخنرانی آغاز سال جدید افزود: مردم ایران از نظام جمهوری اسلامی خوشحال هستند و می دانند که مشکلات اقتصادی محصول جمهوریت و اسلام گرایی نیست. ، اما نتیجه فاصله گرفتن از ارزش هاست. در طول 44 سال گذشته، هر جا این ارزش ها را اعمال کرده ایم، موفق بوده ایم و هر جا از این ارزش ها عدول کرده ایم، شکست خورده ایم.

سردار نقدی با اشاره به نگاه و سیاست دولت قبل در اداره کشور افزود: دولت قبل شراب خواری مردم را به مذاکرات و نتایج برجام گره زد و اقتصاد کشور را به بن بست کشاند.

وی با بیان اینکه سفره و معیشت مردم با مذاکره تامین نمی شود، تصریح کرد: راه پیش روی کشور تکیه بر توان داخلی و پیروی از فرموده رهبری است.

وی اطاعت از ولی قانونی را بالاترین ارزش نظام جمهوری اسلامی می داند و بیان می کند: اگر به ارزش اطاعت از ولایت پایبند بودیم امروز این مشکلات اقتصادی را نداشتیم چرا که رهبر انقلاب در گذشته دهه همیشه بر تولید تاکید داشته است.

به گفته وی، مشکلات کشور ناشی از عدم رعایت ارزش هاست. به آنها پایبند نباشیم و خاطرنشان کرد: ارزش های نماد شهدای ملکی ضرری به ما نرسانده است، اما اسراف و دنیا طلبی و توجه به کالاهای بیگانه اقتصاد ما را تضعیف کرده است. البته مستبدان دنیا می‌گویند باید به ارزش‌ها اعتراض کرد، زیرا تا زمانی که به ارزش‌ها پایبند باشیم، دشمنان نمی‌توانند منابع ما را غارت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه به میل دشمن به دور شدن از ولایت و خودخواهی به جای ایثار و ترویج بی بند و باری نگاه کرد و یادآور شد: انقلاب ما به سمت قله عدالت و انصاف پیش می رود و از این رو آزمون های دیگری در پیش است. ما باید دنبال شهدای ملکی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید