ادعای مربی گل گهر مبنی بر فحاشی ساپینتو صحت ندارد/از سیریانی ها انتظار چنین رفتاری را نداشتیم.


ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900832

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه بان ها بعد از بازی از الفاظ بسیار زشت و ناپسند استفاده کردند که کاملا بی احترامی بود و انتظار چنین رفتاری را نداشتم.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ خسرو حیدری مربی تیم فوتبال این باشگاه درباره برد این تیم مقابل گل گهر گفت: بازی سختی بود. گل گهر تیم بسیار خوبی است. می دانستیم بازی در سیرجان مقابل کول گهر سخت است. از چند بازی قبل که لیگ بعد از بازی نساجی تعطیل شد روند خوبی داشتیم و از طرفی برای مربی بیشتر وقت گرفتیم تا با بازیکنان بیشتر کار کند اما تعلیق بازی ها بازگشت را سخت کرد. به شرایط بازی قبل از بازی به بازیکنان گفته بودیم که باید مثل قبل از بازی نساجی گرسنه باشیم تا سه امتیاز را بگیریم. دیدید که تیم ما حرفه ای بازی کرد و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات اخیر بازی گفت: در ابتدای این بازی آقای ساپینتو از ابتدا بسیار صمیمی و خونگرم بود. ساپینتو حتی به گالنوی گفت که من خیلی به تو احترام می گذارم و مسابقه خوبی خواهد بود. دیدید که ساپینتو در بیشتر بازی روی نیمکت بود و به ندرت از کنار زمین بیرون می آمد. واضح بود که می خواهد آرام و متمرکز باشد. بارها دیده ام که نیمکت آنها با داور چهارم دعوا کرده و داور بارها به آنها تذکر داده است. در بین دو نیمه، نیمکت حریف با داور صحبت کرد. الهاوی به داور گفت که ساپینتو به پرتغالی فحاشی می کند اما من ندیدم و این حرفی کذب و غیر واقعی است.

حیدری در این خصوص گفت: در پایان نیمه دوم یک پنالتی واضح به سود ما اعلام شد و همه صاحبنظران آن را تایید کردند. نمی دانم چرا نیمکت حریف 70 ​​متر به داخل زمین رفت تا تصمیم داور را تغییر دهد. حتی در آن زمان نیز ساپینتو مربیگری را ترک نکرد. از خود داور هم می پرسم که چرا ساپینتو اخراج شد. او از اخراج نادرست خود ناراحت بود. ما هنوز نمی دانیم چرا او را اخراج کردند. با تشکر از Kalanevi. او مثل ساپینتو به داور اعتراض نکرد اما نیمکت نشینان گل گهر خیلی به داور اعتراض کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در جریانات آخر بازی به مراحل نزدیک بودم و همه چیز را دیدم. ساپینتو کاری نکرد که مستحق دریافت کارت قرمز باشد، اما دلیل ازدحام جمعیت، تحریکات روی نیمکت توسط گل گهر بود. نه تنها از روی نیمکت خود به نقطه کرنر آمدند و به داور و کمک داور اعتراض کردند، بلکه جلوی نیمکت ما جمع شدند و تیم ما را تحریک کردند. اگر نیمکت نشینان گل گهر به تصمیم درست داور احترام می گذاشتند هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ساپینتو دلیلی برای اعتراض نداشت زیرا تیمش در دقایق پایانی صاحب یک پنالتی شد و نیازی به اعتراض نبود. نیمکت نشینان گل گهر دردسر و جنجال زیادی به پا کردند و نه تنها سرمربی ما را متهم به دروغ کردند، بلکه بعد از بازی هم از الفاظ بسیار زشت و ناپسندی استفاده کردند که کاملا بی احترامی بود و انتظار چنین رفتاری را نداشتم.

دیدگاهتان را بنویسید