الگوی رفتاری اقتصاد مانند الگوی رفتاری در سیاست است/ همه باید تلاش کنند جنگ اقتصادی کامل را پشت سر بگذارند.


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838475

سردار زهرایی با بیان اینکه اقتصاد در انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی و نظریه مقام معظم رهبری است، گفت: الگوی رفتاری اقتصاد باید مانند الگوی رفتاری در سیاست باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرق، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: مشکلات پروازی، حمل ونقل ریلی، حمل و نقل ریلی، جاده ای و معیشتی، اما افتخار می کند که همواره جزو استان های برتر کشور باشد. شاخص های ملی و مناسبت های سیاسی و کمک به دیگران در سیل و زلزله و کمک به مسلمانان جهان اسلام در ظلم و ستم و استکبار و دوم باشید.

وی افزود: این شاخص بالاتر نشان دهنده اراده مردم است که بسیار توسعه یافته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: مردم خراسان جنوبی مقاوم، بصیر و انقلابی هستند.

سردار زهرایی در 15 اردیبهشت 79 سالگرد بسیج سازندگی را گرامی داشت و گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب جهاد سازندگی با خدمات شایان در وزارت کشاورزی ادغام شد و روحیه اداری را به یک انقلابی تبدیل کرد. و روح الهی

وی گفت: سازمانی به نام بسیج سازندگی برای ساماندهی و ساماندهی برای رفع مشکلات و مشکلات محرومیت زدایی ایجاد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: ماموریت های بسیج سازندگی در حوزه های آب شرب، آب کشاورزی، احداث استخرهای ذخیره آب، بهداشت و درمان، خدمات بهداشتی و درمانی، مشاوره و … است. بر.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: با گذشت 21 سال از بسیج سازندگی امروز 42 هزار گروه جهادی در نقاط مختلف کشور اعم از دانشجویی، فنی، جامعه پزشکی، مهندسین عمران، صنعت، کارگر، هنرمند، ورزشکار و … فعال هستند.

وی از تشکیل گروه های جهادی با اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان طی دو سال گذشته خبر داد و افزود: همزمان با هفته بسیج، رزمایش بزرگ جهادی فاطمیون در سراسر کشور و خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمیون 14 هزار گروه جهادی با 153 هزار جهادگر به صورت هدفمند با منطقه، عرصه، جغرافیا، مشکل و زمان خاص به مردم خدمت می کنند.

سردار زهرایی گفت: در خراسان جنوبی 1200 جهادگر به صورت همزمان و نمادین از روز گذشته در استان آغاز به خدمت کردند و باز هم دل های جهادگران خراسانی به عنوان مدافعان پناهندگی و سلامت در خدمت مبارزه با فقر و محرومیت است.

وی گفت: موضوعی که امروز با آن درگیر هستیم ارز ترجیحی است. اقتصاد جهانی دو نظریه درباره اقتصاد مقاومتی و اقتصاد بازار آزاد دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: اقتصاد در انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی و نظریه مقام معظم رهبری است.

الگوی رفتاری اقتصاد باید مانند الگوی رفتاری سیاست باشد.

سردار زهرایی گفت: کشور ما به جایی رسیده است که هیچ کشوری اجازه ندارد در بحث و مدل نظامی، دکترین نظامی، موشکی، بازدارندگی به ما نگاه کند. از نظر فنی و دفاعی به جایی رسیده ایم که می توانیم تهاجم رفتاری تدافعی را راه اندازی کنیم.

وی افزود: الگوی رفتاری ما در نظام مقدس نهادینه شده است، جوانان و رزمندگان در جنگ پیروز شده اند و اکنون در عرصه های مختلف کشور به خودکفایی، صادرات و استارت آپ رسیده ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: در بحث اقتصاد تئوری اقتصاد مقاومتی به دلایل مختلف اعمال نشد. کارمندان ما یا قدرت و ایمانی به اقتصاد مقاومتی نداشتند و مغزها در اقتصاد یخ زده بود.

سردار زهرایی گفت: امروز رئیس دولت سیزدهم دولت انقلاب و دولت دوست مردم در بحث اقتصاد زحمت کشیده اند و گفته اند حاضرند آبروی خود را فدای انقلاب اقتصادی کنند. “

وی افزود: اقتصاد کشور باید مطابق با الگوی اقتصادی رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد. کار اقتصادی کار بزرگی است و همه باید در رسیدن به نتیجه کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: باید به مردم کمک کرد تا با گشایش، دانش و آگاهی دولت را در اقتصاد همراهی کنند.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: مردم ما ثابت کرده اند که بهتر از مردم زمان پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) هستند.

وی به شعار «ما اهل کوفه نیستیم و علی را تنها گذاشت» اشاره کرد و گفت: باید در بحث اقتصاد هم خودی نشان دهیم و مسئولان را در این زمینه تنها نگذاریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خطاب به کارکنان دستگاه های اجرایی گفت: کارکنان باید ظرافت های کار را در عمق کار خود داشته باشند.

سردار زهرایی گفت: ارز ترجیحی سال هدایت 400 هزار میلیارد تن مردم از جیب مردم به سوی قاچاقچیان، دلالان و مافیاها بود.

وی ادامه داد: اگر الگوی حذف ارز ترجیحی به درستی اعمال شود، دست سوداگران، مافیا و قاچاقچیان برداشته می شود. در کوتاه مدت ممکن است مردم تحت فشار باشند، اما در درازمدت خوب عمل می کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: کارمندان باید باهوش و باهوش باشند. بیایید با ظرافت به همه جوانب کار نگاه کنیم و خدای ناکرده با کمک مردم از این پیچ تاریخی که یک جنگ تمام عیار اقتصادی است عبور کنیم.

سردار زهرایی گفت: انشالله به نقطه ای در کشور برسیم که صادرکننده اصلی محصولات کشاورزی استراتژیک و غیرنفتی به جهان اسلام باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید