شهید باکری الگوی خدایی شدن / سبک رفتاری شهید مهدی باکری مظهر حکومت اسلامی و جهادی است.


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816045

فرمانده مدافعان حرم و از همرزمان شهید باکری گفت: شهید باکری الگوی فرماندهی بی بدیل و بی نظیر و الگوی خدایی شدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، سردار حاج رحیم نوعی قدم در مراسم یادواره شهید باکری و 850 شهید میاندوآب در سخنانی در خصوص ویژگی ها و ویژگی های شهید باکری گفت: تشریح شهید باکری در قالب یک انسان معمولی نمی گنجد و نمی توان آن را یک انسان معمولی توصیف کرد.

رفیق شهید باکری با بیان اینکه شهدای باکری فرش رستگاری ما انسان ها هستند، افزود: شهید باکری الگویی بی بدیل و بی بدیل برای معبود شدن است.


وی با اشاره به اینکه شهید باکری از نظر حکومتی و معنوی قابل تامل و مورد توجه است، گفت: شهید باکری مرد بزرگی بود که نمونه اش بسیار بسیار کم است.


سردار گفت: متاسفانه یکی از بزرگترین مشکلات ما این است که گذشته خود را فراموش کرده ایم و الگوها و شخصیت های خود را فراموش کرده ایم. ما آنها را به مردم و نسل امروز معرفی نکرده ایم.

فرمانده جبهه مقاومت و مدافع حرم با تاکید بر اینکه کارگردان باید مانند شهید باکری باشد و او را الگوی خود قرار دهد، گفت: شهید باکری الگو و خلاصه حکومت اسلامی بود.


وی با بیان اینکه شهید باکری نسبت به وزارت دارایی بسیار حساس بود و همواره نیروهای خود را در این زمینه نصیحت می کرد، افزود: اساس کارش و قدم بزرگی برداشت که همه اینها به شخصیت معنوی و دینی او برمی گردد.


وی بیان کرد: شهید باکری در دوران دفاع مقدس و اقدامات گره گشا شد و همه تحت تاثیر شخصیت معنوی و اخلاص او بودند.


این همرزم شهید باکری، توکل به خدا را از دیگر ویژگی های ممتاز خود ذکر می کند و بیان می کند: «آقا مهدی به ما آموخت که هر چه غیر ممکن و نشدنی باشد، به شرط اخلاص و توکل بر خدا، ممکن است.

سردار با بیان اینکه از شهید باکری عبرت گرفته ایم، خاطراتی از وی در دوران دفاع مقدس بیان کرد.

علی پیام سرپرست فرمانداری میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه مدیون خون شهدا هستیم گفت: باید قدردان خون شهدا باشیم و راه شهدا را دنبال کنیم.

شهید مهدی باکری 30 فروردین 1342 در میاندوآب دیده به جهان گشود. او رهبری می کند و در تلاش برای تثبیت مواضع تحت تصرف پاتک های دشمن است که در نبردی شجاعانه با شلیک مستقیم به سمت مزدوران عراقی، ندای حق را لبیک گفت و با عزیزی روبرو شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید