شهید احمدی درخشان، باکره و همت دوران جدید / نگاه شهید باکری ساختن خودی قوی بود.


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843097

بیان خاطراتی از خانواده شهدا در روز میلاد حضرت معصومه (س):

صفیه مدرس با بیان دیدگاه شهید باکری در مورد ازدواج گفت: همسرم معتقد بود ازدواج یک به علاوه یک نیست. در عوض، دو نفر با هم باید یک نفر قوی بسازند. قوی در برابر دشمن، همراه با روستا، برای تربیت فرزندان همسو و دارای بینش و افق یکسان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; صبح امروز جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با اولین روز کرامت در بسیج جامعه زنان استان کرمان با حضور خانواده های معظم شهیدان باکری، همت، احمدی روشن برگزار شد. ، کاوه.

صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری گفت: همه پیامبرانی که در طول تاریخ مبعوث شده اند برای تربیت می آیند و خداوند این کار را به مادران می سپارد.


وی با اشاره به یاد و خاطره شهید باکری گفت: مهدی همیشه گفته است برای اینکه فرزندانتان را خوب تربیت کنید از همان ابتدای کودکی سعی کنید شخصیت او را شکل دهید که بعد از آن هیچ گروهی نمی تواند تاثیر منفی روی فرزند بگذارد. .


همسر شهید باکری ادامه داد: زمانی که در آشنایان قبل از ازدواج با مهدی صحبت می کردم، می گفت که ما همیشه در محضر خدا هستیم و باید رضایت خدا را در همه کارها مقدم داشته باشیم.


صفیه مدرس در تشریح دیدگاه شهید باکری درباره ازدواج گفت: همسرم معتقد بود ازدواج یک به علاوه یک نیست. در عوض، دو نفر با هم باید یک نفر قوی بسازند. قوی در برابر دشمن، همراه با روستا، برای تربیت فرزندان همسو و دارای بینش و افق یکسان.


صدیحه سالاریان مادر شهید احمدی روشن گفت: عموی مصطفی در آذرماه سال 60 به شهادت رسید و 30 سال بعد مصطفی در آذرماه 90 به شهادت رسید. مصطفی در کودکی با مفهوم شهادت بزرگ شد.

وی افزود: پسرم همیشه تعیین کرده که من در یک سایت هسته ای هستم و می خواهم تصمیم بگیرم. خاطره تدفین شهدا و تشییع پیکر شهدا که از کودکی در آن شرکت داشتم جلوی چشمم است و سعی می کنم اگر تصمیمی گرفتم پا بر روی آرمان های شهدا نگذارم.


44ce24da 9bb5 4b10 b899 6b7eba901eb0 خبر خاکستری



مادر شهید احمدی روشن گفت: خداوند هرگز مدیون کسی نیست و پاداش کار برای خدا و مجاهدان قطعا شهادت است.

سالاریان با یادآوری دکتر عباسی گفت: تقریباً 40 روز از شهادت مصطفی می گذرد. دکتر عباسی در جلسه گفت که احساس می کنم مصطفی در طول زمان تغییر کرده است، یعنی مثل یک جوان جنگی است، همان باکرگی و تلاش است.

کاوه خواهر شهید کاوه با اشاره به ماموریت های مختلف برادر شهیدش در سپاه گفت: برادرم گفت کردستان و شهرستان های مرزی دارای فقر فرهنگی هستند و باید ابتدا این مشکل را در این ها بررسی کنیم. مناطق.

خواهر شهید کاوه با اشاره به اینکه برادرم شهید کومه له است، گفت: لباس پاسدار بسیار زیبا بود و وقتی یک بار از او خواستیم آن را در بیاورد، قبول نکرد؛ لباس پاسدار بسیار زیبا بود. مادرم هم گفت وقتی در کوم بودند به من می گفتند امام به کوم آمده است و تو می توانی وصی او باشی. برادرم به من گفته بود که حاضر نیستم کاری انجام دهم و می‌خواهم همه جا شرکت کنم.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مادرم خوشحال بود که انقلاب پیروز شد و شاید برادرم شهید نشود و مادرم به برادرم محمد باکر گفت که خدا را شکر می کنم که انقلاب پیروز شد و خیالم راحت شد. برادرم به من گفته بود که هیچ مادری نباید راحت باشد، تا این انقلاب را به دست همه مستضعفان جهان نرسانیم دست از تلاش برنمی داریم و این تازه شروع کار ماست.

غار گفت: مادرم بعد از شهادت در خواب دید که برادرم جلو می رود و آواز می خواند و وقتی پشت سرم را نگاه کردند، دیدند همه پسرهای خانواده پشت برادرم هستند. بعد از جنگ، همسرم، برادر کوچکم و دیگر پسران خانواده فوت کرده بودند و خواب مادرمان اینگونه تعبیر شد که این بچه ها به دنبال انتشار پیام اسلام در بین مستضعفان جهان هستند و همه شهدا از آنها پیروی کردند. رهبر باشید و به حرف های آنها گوش دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید