بسیج در راه ساختن ایران قوی و شتابان گام برمی دارد/ راه اندازی 760 صندوق قرض الحسنه با محوریت مساجد استان مرکزی


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878800

کریمی با تاکید بر اینکه حرکت برای حل مشکلات مردم رسالت بسیج است، گفت: در این راستا یکی از نمونه های آن تشکیل صندوق های قرض الحسنه و تشکیل گروه های جهادی در دستور کار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در جمع سپاه پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت شازند از عملکرد بسیجیان ناحیه مقاومت شازند تجلیل کرد و گفت: با گذشت 43 سال از انقلاب امروز این انقلاب زادگاه جهاد و صحنه ایثار و ایثار شود.

وی افزود: بسیج به همت حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و با رهبری مقام معظم رهبری رشد کرد و در واقع بسیج در میدان های جهاد متولد شد و در جنگ های سنگین قدرت و رشد یافت.

سردار کریمی با بیان اینکه بسیج همیشه یار است

وی وفادار به مردم و نظام اسلامی و صداقت و مخلص خدمت به مردم در صحنه است، گفت: امروز پایگاه های بسیج از ارکان مستحکم نظام اسلامی هستند و نقش مهمی در توسعه محلات دارند. “

وی پناه مردم در نظام اسلامی را بسیج خواند و افزود: بسیج با اقدامات موثری که در 43 سال گذشته انجام داده و به برکت فضای معنوی حاکم بر اقشار مختلف جهان به قلب و ذهن مستضعفان جهان رسیده است. آی تی.”

فرمانده سپاه روژولا استان مرکزی با اشاره به اینکه هر پایگاه بسیج یک نظام کوچک اسلامی است، گفت: امروز تقویت و احیای پایگاه های بسیج با رویکرد مساجد بسیار مهم است و گام دوم انقلاب است. «کارآمدی بخشیدن به نظام اسلامی یک قدم در همه ابعاد است.

وی تاکید کرد: بسیج باید متناسب با نیاز جامعه و مردم به ویژه جوانان و نوجوانان حرکت کند و در عرصه های ورزشی، فرهنگی، علمی و اجتماعی باید در این زمینه احیای پایگاه های بسیج از سال 98 به بعد حرفی برای گفتن داشته باشد. دستور کار مقرر شد بسیجیان با نزدیک شدن به مسجد محوری زمینه را برای اعلام گام دوم انقلاب فراهم کنند و اساس بسیج، پایگاه های بسیج بود.

سردار کریمی ادامه داد: توسعه و ارتقای باورها و فرهنگ بسیجی یک ضرورت مهم برای کشور در گام دوم انقلاب است. در دوران انقلاب اسلامی، راهبردهای دشمن در جنگ شناختی شکست خواهد خورد.

وی افزود: پیروی از ولایت و اجرای رهنمودهای ائمه انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی، مبارزه با فقر و رفع آسیب های اجتماعی، خدمت صادقانه به مردم در عرصه های مختلف، پاسداری از ارزش های اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و… تربیت جوانان انقلاب برای ساختن ایران قدرتمند یکی از وظایف مهم بسیج است و شتاب دهنده در این مسیر حرکت می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه حرکت به سمت حل مشکلات مردم یکی از ماموریت های بسیج است، گفت: در این راستا یکی از نمونه های آن تشکیل صندوق های قرض الحسنه و تشکیل گروه های جهادی است. حسنا در ایجاد اشتغال نقش دارد.

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان شازند خاطرنشان کرد: فعالیت بسیجیان استان مرکزی در ابعاد و عرصه های مختلف بسیار امیدوارکننده و دلگرم کننده است و امروز که شاهد گزارش ها و اقدامات موثری در بین بسیجیان شازند بودیم، از مناطق و مناطق بسیجیان بازدید کردیم. با شناسایی توانمندی و رویکرد حل مسئله برای احیای پایگاه های مستحکم بسیج در سراسر استان.

لازم به ذکر است فرمانده سپاه روحلا استان مرکزی به همراه فرمانده سپاه شازند معاون بسیج مساجد و محلات و تعدادی از معاونین ستاد کل نیروهای مسلح از پایگاه ها و مناطق شهرستان شازند و روستاهای اطراف بازدید کردند.فعالیت بسیجیان و برنامه ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید