راه اندازی اردوگاه های محله محور در 31 محله استان مرکزی / راه اندازی 760 صندوق قرض الحسنه مردمی با محوریت مساجد


ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812140

کریمی ایجاد اردوهای محله محور با رویکرد بسیج را یکی دیگر از فعالیت های سپاه در استان مرکزی خواند و گفت: و افرادی که ایجاد خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار سردار حیدربابا احمدی جانشین بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نمایش خارج از کشور. اسلام در همه ابعادش، آخرین نمونه، نقش بسیج در حل بحران ولیعهد بود و بسیجیان مسجد محور، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.

وی افزود: توکل به نصرت الهی، ولایتمداری، مردم سالاری و استفاده از توانمندی ها و توانمندی ها رویکرد بسیج است و با روحیه مامی می توانیم حماسه های بزرگ خلق کنیم و خلق دستاوردهای بزرگ توسط بسیج مدیون معنویت بسیج است.

سردار کریمی با بیان اینکه تشکیل محلات اسلامی با محوریت مساجد و احیای پایگاه های بسیج با نزدیک شدن به مسجد محوری در دستور کار سپاه است، گفت: در گام دوم انقلاب در همه امور جامعه و مردم باشید.

وی ادامه داد: بسیج با رویکرد مسجدی موفقیت بزرگی داشته است که نمونه آن اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی در مدیریت بیماری عروق کرونر قلب است و بیش از 50 عنوان به مردم ارائه شده است. تمرکز بر مساجد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به موفقیت بسیج در ایجاد اشتغال گفت: یکی دیگر از زمینه های موفقیت بسیج، ایجاد اشتغال در مسجد مرکزی است که با کمک قرض الحسنه انجام شد. در سال جاری بیش از 760 صندوق قرض الحسنه راه اندازی و بیش از هزار شغل ایجاد شده است و رویکرد اشتغال زایی به شدت پیگیری خواهد شد.

وی ایجاد اردوهای محله ای با رویکرد بسیج را از دیگر فعالیت های سپاه در استان مرکزی عنوان کرد و افزود: تحقیقات انجام شده در بیش از 31 محله حاشیه نشین استان باعث ایجاد اردوهای محله ای برای رسیدگی به مشکلات محله و افرادی که ایجاد خواهند کرد، شده است.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب احیای کارکرد مساجد است و سپاه و بسیج با تمام توان روی این موضوع تمرکز خواهند کرد و همه برنامه ها در این راستا تدوین و اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید