پایگاه های بسیج مرکز جهاد و خدمت به مردم/ تشکیل 760 صندوق قرض الحسنه در استان مرکزی


ساعت: 23:01
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884276

معاون هماهنگ کننده قول اردوی روح الله استان مرکزی:

گودرزی بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال و کمک به تحقق اقتصاد پایدار، ایجاد صندوق های اساسی برای وام های خیریه مردمی در دستور کار قرار گرفت و بیش از 760 صندوق در استان مرکزی تاسیس شد و بیش از 35 هزار نفر در استان مرکزی فعالیت می کنند. نقش در آنها..

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در مراسم بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی بسیج سپاه فراخان اظهار داشت: بسیجیان همواره در همه عرصه های مختلف پیش قدم بوده و مردم را از بلایا مصون نگه داشته اند. به واسطه حضورشان موفق هستند. و بسیجیان در خدمت رسانی موثر به مردم هستبنده سپاه و بسیج انجام می شود.

وی با بیان اینکه بسیج مظهر اراده خداوند و مظهر رحمت الهی است، گفت: بسیجی در دامان سختی رشد کرد و در میدان های نبرد رشد کرد و از این رو بسیجی در میدان جهاد و یک عالم زاده شد. نماد خدمت به مردم

گودرزی افزود: برای طی کردن مسیر تکامل و فتح قله های بلند عزت، عزت و استقلال می توان بسیج کرد و انقلاب اسلامی و ملت ایران برای پیشرفت و شکوفایی نیازمند بسیج و فرهنگ بسیج است.

وی ادامه داد: بسیج پشتوانه محکم و قابل اعتماد مردم و مستضعفان است و موفقیت های بزرگ کشور و ایجاد دستاوردهای بزرگ در عرصه های مختلف مدیون بسیج است و امروز بسیج شعله های امید را در بین مردم روشن می کند. .

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بسیجیان سفیران کار و تلاش هستند و امروز بسیج الگوهای موفقی را به کشورهای اسلامی ارائه می دهد و پایگاه های بسیج امروز کانون جهاد و خدمت به مردم و جایگاهی برای مردم است. ظرفیت و استعدادها را به نمایش بگذارند.آنها جوان شدند.

وی با اشاره به فعالیت های سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: در راستای ایجاد اشتغال و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد صندوق های هسته ای برای وام های خیریه مردم در دستور کار قرار گرفت و بیش از 760 صندوق در مرکز ایجاد شد. استان بیش از 35 هزار نفر در آنها نقش دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید