ایجاد 25 شرکت تعاونی در یزد با تشکیل صندوق های قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال

وی افزود: امروز و پس از چهار سال 582 صندوق قرض الحسنه در شهر و روستا با همکاری خادمان محلات و مساجد، دهیاران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در مجموع 23 هزار و 960 نفر در قالب دو هزار و 150 نفر تشکیل شده است. گروه های ده تا پانزده نفری ایجاد صندوق های وام برای ایجاد شغل و کمک به مردم نقش داشت.

فرمانده قرارگاه اقتصادی سازندگی و مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد گفت: اتفاق منحصر به فرد این طرح این بود که 25 شرکت تعاونی، تولیدی و توزیعی از محل اشتغال زایی و وجوه استقراضی مردم پسند در استان ایجاد و راه اندازی شد.

سلمانی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 185 بازارچه در استان برای عرضه محصولات تولیدی ایجاد شده و بسیاری از خانوارها توانسته اند محصولات خود را در این نمایشگاه ها و بازارچه ها به نمایش بگذارند.

وی افزود: برخی که از بیرون به این صندوق های قرض الحسنه نگاه می کنند، باور نمی کنند که مشاغل پردرآمد خانگی از این صندوق ها باشد، قرارگاه اقتصادی سازندگی و مقاومت سپاه الغدیر واگذار شده است. به صندوق های ایجاد اشتغال برای اعضای صندوق های قرض الحسنه.

مسئول سازمان سازندگی بسیج استان یزد گفت: مجموع اعتبارات ایجاد شده بالغ بر 600 میلیون تومان با ظرفیت خیرین برای تقویت پایه مالی صندوق ها استفاده شد و از این میزان 4430 فقره تجهیزات پرداخت شد. با نرخ 0٪ تا 1٪.

وی یادآور شد: مردم عزیز از سراسر استان یزد در صورت تمایل به مشارکت در صندوق های قرض الحسنه و یا عضویت در این صندوق ها می توانند با تسهیلگران ما در حوزه های مقاومت شهرستان ها تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید