راه اندازی 123 صندوق قرض الحسنه برای افراد شاخص شهرستان محلات / 70 گروه جهادی در محلات در خدمت مردم هستند.


ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822717

رضایی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال بیش از 123 صندوق قرض الحسنه در شهرستان محلات راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حسین رضایی فرمانده سپاه ناحیه محلات امشب در آیین همیاری مومنانه و بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی این شهرستان با حضور فرمانده سپاه استان مرکزی اظهار داشت: با محوریت مساجد و مساجد در دستور کار قرار گرفته است. ائمه جماعات و پایگاه های بسیج بخش اجرایی و عملیاتی اردوها هستند.

وی افزود: احیای کارکردهای مختلف مساجد و گام برداشتن در جهت رفع مشکلات مردم از اهداف برپایی اردوهای محله اسلامی است. دستاورد این اردوها باید نشان دادن اثرگذاری اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه باشد.»

رضایی بیان کرد: رویکرد سپاه و بسیج در اجرای برنامه های خدمت رسانی و جهادی تبیین با رویکرد امیدوارانه است و بسیج همیشه برای خدمت به مردم در صحنه است.

وی ادامه داد: برای خدمت رسانی به مردم شهرستان محلات بیش از 70 گروه جهادی در حوزه های مختلف محرومیت زدایی، سازندگی، اشتغالزایی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، نهضت مددکاری دینی، آموزشی، کشاورزی، فرهنگی و خدمات ارائه می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه محلات با اشاره به اینکه برای اجرای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال بیش از 123 صندوق قرض الحسنه در شهرستان محلات راه اندازی شده است، گفت: به برکت نقش صندوق ها بیش از 400 صندوق پایدار است. اشتغالزایی شده است امسال با توجه به اهمیت اجرای شعار سال به قوت خود ادامه دارد.

وی افزود: در راستای نهضت مددکاری مؤمنان بیش از 17 مرحله آموزش مددکاری واقعی در محلات انجام شده که تاکنون بیش از 41 هزار بسته معیشتی توزیع و بیش از 90 سری جهیزیه به جوانان اهدا شده است. زوج ها.”

رضایی افزود: اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی از دیگر عرصه های فعالیت بسیجیان است. علاوه بر توزیع ماسک رایگان، ضدعفونی کردن و راه اندازی مراکز بهداشتی، تمرکز بر واکسیناسیون بود. خدمت جهادی بسیج همچنان ادامه دارد.

وی گفت: امروز به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام رزمایش یاری مومنانه با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و شهرستان برگزار شد. مسئولین در مجموعه ورزشی 9 دی رسالت که در آن بیش از 1200200 بسته معیشتی به مدیران کمپ محله اسلامی شهر تحویل داده می شود که به صورت عمدی توزیع می شود.

فرمانده سپاه محلات خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، افتتاح خانه جودو بسیج، بازدید از طرح محرومیت زدایی، دیدار با بسیجیان و سپاه پاسداران برگزار شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید