رتبه ۷ بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان در کشور / پرداخت بیش از ۱۲۳ هزار فقره تسهیلات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


رضا اسفندیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: بیش از 16 سال از خدمت قرض الحسنه می گذرد. بانک مهر ایران و خوشبختانه این بانک تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات حداکثری و آسان به مشتریان خود انجام می دهد.

وی گفت: توسعه زیرساخت های الکترونیکی و بهینه سازی شعب و ایجاد فضای مناسب از جمله سیاست های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح استان است.

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر یک میلیون حساب در استان اصفهان افتتاح کرده ایم و از این تعداد 500 هزار حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال است.

اسفندیاری افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران 14 میلیون حساب در کشور افتتاح کرده که از این تعداد 6 میلیون حساب فعال است.

وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی این بانک گفت: در سال گذشته مجموع تسهیلات پرداختی بانک قرض الحسنه مهر ایران 3 میلیون و 13 هزار فقره به مبلغ 113 سجاف بوده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان گفت: در سال گذشته 160 هزار وام به ارزش 90 هزار میلیارد تومان در استان اصفهان پرداخت شد.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: همچنین بانک قرض الحسنه مهر ایران از ابتدای سال جاری تاکنون 123 هزار و 854 فقره تجهیزات با مبلغ 85 هزار میلیارد تومان (5.8 همات) پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با بیان اینکه امسال سهمیه ای برای وام ازدواج و وام تولد فرزند نداریم، ادامه داد: سال گذشته 250 فقره وام ازدواج و 510 وام تولد فرزند به متقاضیان پرداخت شد. .

این مسئول با بیان اینکه در استان اصفهان 27 بانک و موسسه فعال وجود دارد، گفت: بانک مهر ایران به دلیل جوان بودن سهم نقدینگی 4.8 درصدی دارد و در حال حاضر رتبه هفتم بانک ها را داریم.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با فعالیت خود نقش مهمی در ایجاد اشتغال در جامعه دارد و در تعامل با بنیاد ملی برکت، کمیته امداد و بهزیستی شرایط خوبی را فراهم کرده است.

اسفندیاری بیان کرد: امسال اعتبارات اشتغالزایی به کمیته کمک به یک هزار و 187 نفر با مبلغ یک هزار و 340 میلیارد ریال و در اشتغالزایی سازمان اجتماعی نیز به 290 نفر با مبلغ 326 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه اشتغالزایی، بنیاد برکت 306 شغل دارد امکانات در بخش مشاغل خانگی نیز بالغ بر 384 میلیارد ریال 178 فقره تسهیلات به ارزش 150 میلیارد ریال پرداخت شده است.

این مسئول در رابطه با معوقات بانکی توضیح داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان راحت ترین روش اخذ ضمانت نامه را در کل کشور دارد و کل معوقات شبکه بانکی در کشور 4 دهم درصد است. و استان اصفهان کمترین معوقه را در کل شبکه بانکی کشور دارد

اسفندیاری در خصوص مسئولیت های اجتماعی بانک مهر ایران گفت: این بانک در راستای حمایت بیش از پیش از مشتریان سازمان اجتماعی در حال پرداخت 200 میلیارد ریال کمک بلاعوض به مردم جامعه هدف این سازمان برای تامین هزینه ها است. رفتار.

وی با اشاره به وجود 14 طرح فعال در بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: طرح اعتباری حساب جاری، طرح کارت محصول، طرح مهر یار و طرح کارت سفر از مهم ترین طرح های مورد استقبال مردم در بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

اسفندیاری در خصوص طرح نقشه محصول مهریران توضیح داد: این طرح یک طرح خرید اقساطی است که برای افزایش قدرت خرید مردم در کشورمان طراحی شده است. مشتریان گرامی در این طرح نیازی به واریز وجه نمی باشند و می توانند با توجه به سهمیه ماهانه شعب که حداکثر مبلغ آن در این طرح 150 میلیون تومان می باشد از خدمات قرض الحسنه استفاده نمایند.

وی در خصوص طرح کارت سفر نیز اظهار کرد: در این طرح که به منظور ترویج گردشگری فعال شده است، مشتریانی که توسط آژانس های مسافرتی طرف قرارداد با بانک معرفی شده اند می توانند 20 درصد هزینه سفر را به صورت پیش پرداخت و مابقی را به صورت نقدی پرداخت کنند. پرداخت وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران در کارت سفر.

اسفندیاری افزود: دارندگان کارت سفر می توانند خدمات زیارتی و سیاحتی لازم را از دریافت کنندگان این کارت طرف قرارداد بانک قرض الحسنه مهر ایران دریافت کنند.

این مسئول گفت: در طرح گذرنامه مشتری 80 درصد پکیج تور با سود 2 درصد دریافت می کند و ظرف شش ماه وام را بازپرداخت می کند.

وی ادامه داد: در این طرح همچنین لازم است مراجعه کنندگان از سوی آژانس های مسافرتی از قرارداد بانک مطلع شوند. این افراد می توانند پس از واریز 50 درصد مبلغ بسته سفر در صندوق بانک اجتماعی، بسته های زیارتی و سیاحتی مورد نیاز خود را با استفاده از وام طرح همیاری سفر قرض الحسنه از پذیرندگان قراردادی این طرح خریداری کنند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان گفت: در طرح کمک سفر مشتری به مبلغ بسته سفر از بانک قرض الحسنه مهر ایران وام دریافت می کند. کارمزد این وام تنها 4 درصد در سال و مدت بازپرداخت آن 20 ماه می باشد.

اسفندیاری در رابطه با طرح مهریار نیز گفت: در اجرای طرح مهریار با حدود 200 سازمان، شرکت، دولتی و غیردولتی برای پرداخت حقوق کارکنان و کارگران و حدود 40 هزار نفر قرارداد بستیم. در استان اصفهان از طریق حساب در بانک مهر ایران پرداخت می شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با بیان اینکه 29 شعبه این بانک در استان اصفهان مستقر هستند، گفت: 4 شعبه در اردستان، نایین، فولاد مبارکه و پالایشگاه اصفهان در حال فعالیت هستند.