دوبرابر شدن تسهیلات قرض الحسنه کمیته حمایت از مشتریان / بیش از یک هزار پروژه مسکن مهر در دست اجرا است.

مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) اصفهان با بیان اینکه البته به دلیل مشکلات هرساله افرادی به کمیته امداد اضافه می شوند، گفت: سعی می کنیم با کمک مردم مشکلات را حل کنیم و نقشی نداریم. در تولید فقر در جامعه.»

زارع با بیان اینکه امسال حدود 2 میلیارد تن بودجه اشتغال داشتیم که 5 درصد آن مورد استفاده قرار گرفت، گفت: ارائه 4 ماهه ما در بحث اشتغال حدود 4 هزار نفر است و کمیته پشتیبانی یکی از دستگاه های اصلی است. ایجاد شغل علاوه بر این، ما در مورد مشاوره و نظارت بر مشاغل ایجاد شده تا پنج سال بحث می کنیم.


* کمیته کمک بیش از 1000 پروژه مسکن در دست اجرا دارد

وی در خصوص تامین مسکن مددجویان کمیته حمایت تصریح کرد: بالغ بر 1.04 پروژه مسکن مهر داریم که تاکنون 5 پروژه تکمیل شده و امیدواریم پروژه های فعلی تا اواسط تکمیل شود. از سال آینده.”

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان با اشاره به قیمت اجاره مسکن در اصفهان گفت: “

وی با اشاره به اینکه هیچ جوان روسی تحت حمایت کمیته کمک جهیزیه قرار نمی گیرد، گفت: برای تازه دامادها نیز هدیه خواهیم داشت.

زارع ادامه داد: 4 هزار مشتری بیماری صعب العلاج تحت پوشش داریم و امسال بالغ بر 3 میلیارد تن در این زمینه پرداخت کرده ایم که نسبت به سال های گذشته 4 برابر شده است.

مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) اصفهان با بیان اینکه بیش از 4000 دانشجو و بیش از 2200 دانشجو تحت پوشش داریم، گفت: برای دانشجویان و دانشجویان کمک هزینه تحصیلی و همچنین پرداخت هزینه های پیام نور و آزاد را در نظر گرفته ایم. با توافق با این دو دانشگاه به دانشجویان دانشگاه ها به صورت متمرکز پرداخت می شود.

وی با اشاره به آغاز کنکور دانش آموزان گفت: سال گذشته بالغ بر 4200 تبلت و امسال 5 تبلت ارائه کردیم تا کمیته حمایت از خانواده بدون کتاب درسی نماند.


* بیش از 5000 نیکوکار از 5000 کودک یتیم و غیر یتیم حمایت می کنند

زارع با بیان اینکه بیش از 4000 حامی داریم که با 3000 کودک یتیم و غیر یتیم از ما حمایت می کنند، اذعان داشت: راه اندازی مراکز خیریه برای افرادی که در محلات راه اندازی می کنیم کاملا مردمی عمل می کند.

مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) اصفهان با بیان اینکه اخیرا پرونده هایی را به این مراکز تحویل داده ایم، گفت: کمیته مددکاری اصفهان همواره جزو پنج استان برتر در کمک های مردمی در بخش های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره خیریه با هدف ترویج انفاق در جامعه و جوانان برگزار می شود، گفت: یکی از تلاش های ما ترویج خیریه الکترونیکی است که qrcode برای این منظور در نظر گرفته شده است و مردم می توانند با هر مبلغی با گوشی هوشمند صدقه بدهند.


* افزایش دو برابری تسهیلات قرض الحسنه کمیته پشتیبانی مشتریان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان افزود: امسال 3 هزار وام در قالب 4 میلیارد تن وام در کرز الحسنه بازپرداخت کردیم که دو برابر سال گذشته است.


*ارائه اشتراک 42 هزار خانوار به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان به ادارات آب، برق و گاز

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: تاکنون 4000 شماره اشتراک به ادارات برق، آب و گاز معرفی کرده ایم تا قبوض رایگان شود و در تلاش هستیم تا در آینده برای همه 3000 خانوار اطلاعات استخراج و منتشر کنیم. ماه.”

مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) اصفهان ادامه داد: بیشتر پیشنهادات کمیته حمایت از بودجه سال آینده در کمیته مشترک تصویب شده و دولت جدید در شش ماه گذشته همکاری خوبی داشته است.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار صاحب نیوز گفت: اخیرا با حمایت سپاه پاسداران قرارگاهی به نام امام حسن مجتبی (ع) با حضور ارگان های مختلف از جمله مددکاران اجتماعی و رضوی و … راه اندازی شد. برگزار شد جلسات رفع همپوشانی ها این بود؛ ما آماده ایم و سامانه ای را آماده کرده ایم تا خیران بدون دخالت ما خدمات خود را ثبت کنند و از موازی کاری جلوگیری شود، تاکنون 4 خیریه اطلاعات خود را ثبت کرده اند، اما در تلاش هستیم که ثبت نام کنند. کلیه موسسات خیریه استانی در این سامانه حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید