ایجاد 900 فرصت شغلی از سوی بسیج در سال جاری در استان مرکزی / ساماندهی 720 صندوق قرض الحسنه برای افراد شاخص با محوریت مساجد

ساعت: 17:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806551

کریمی ایجاد اشتغال از طریق صندوق های قرض الحسنه بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی را از مهمترین فعالیت های بسیج دانست. ایجاد استان مرکزی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدای زرندیه و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی سپاه در آن شهرستان، اظهار داشت: توکل به خدا، رهبری حکیمانه ائمه انقلاب و وجود و پشتوانه 43 ساله مردم انقلاب و خلق دستاوردهای بزرگ است و در گام دوم انقلاب باید هر روز این مولفه ها تقویت شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین موضوعاتی که سپاه و بسیج در انجام ماموریت های خود دنبال می کنند، خودکفایی و توانمندسازی است. علاوه بر روحیه جهادی، علاوه بر تاثیرگذاری مردم در اجرای پروژه ها، نگاه علمی و زیرساختی نیز وجود دارد.»

سردار کریمی بیان کرد: توجه به روستاها و احیای امید و زندگی در روستاها با اجرای طرح های کشاورزی و آب شرب، ایجاد اشتغال برای جلوگیری از مهاجرت از روستاها، افزایش زمین های زراعی و جلوگیری از هدر رفت منابع آبی از رویکردهای مهم فعالیت های محرومیت زدایی است. بسیج استان مرکزی.

وی ایجاد اشتغال از محل اعتبارات قرض الحسنه بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی را از مهم ترین فعالیت های بسیج عنوان کرد. ایجاد استان مرکزی.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر این بیش از 720 بنیاد قرض الحسنه مردمی در استان مرکزی ساماندهی شده و نتیجه آن ایجاد 3 هزار شغل در سه سال گذشته است. “

وی افزود: اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق فقیرنشین توسط جهادگران بسیجی همواره آثار و برکات فراوانی برای مردم و جامعه داشته است و در 4 سال گذشته بیش از 1300 طرح از جمله لایروبی کانال ها، کانال های کشاورزی، لوله کشی آب، استخرهای ذخیره سازی انجام شده است. آب، جاده های بین مزارع، مخازن آب آشامیدنی، مسکن برای فقرا و خانه های سراسر جهان، تکمیل و تعمیر مساجد و جاده های روستایی.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بیش از 700 خانه محرومان به ولی نعمتان انقلاب واگذار شده است و شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و خدمات رسانی در سراسر مرکز هستیم. استان در دهه فجر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید